Доволните клиенти са сигурен измерител за добре свършената работа

За пореден път bTV Radio Group затвърждава лидерската си позиция в сферата на радиоигрите

Как можем да сме сигурни, че сме дали всичко възможно и работата ни е не просто свършена, а качествено изпълнена? Е, доволните клиенти са сигурен измерител за добре свършената работа. Като компания, която вече повече от 20 години държи първи позиции на радиопазара и продължава да се развива и днес, ние от bTV Radio Group можем да заявим това от опит.

Поредното потвърждение за лидерската си позиция в сферата на радиоигрите получихме преди няколко седмици, когато заедно с Kaufland България организирахме съвместното провеждане на игра по случай тяхната 15-та годишнина. В продължение на две седмици във Facebook страницата на радио N-JOY задавахме въпрос, обвързан с „15 години Kaufland“. Всяка FB публикация беше придружена с подходяща визия, свързана с празника и въпросите. Всеки ден един слушател, дал верен отговор, печелеше дневната награда – ваучер на определена стойност.

В допълнение към основната механика ефирът на радио N-JOY подкрепяше активно играта. Лайв анонси от водещите в  сутрешния, обедния и следобедния блок стимулираха слушателите да бъдат активни и поднасяха обогатяваща информация за постиженията и основната визия на клиента. За улеснение и по-голяма прегледност създадохме подстраница в сайта на www.njoy.bg  с информация за играта и спонсора.

2112423370.png
2112423371.png

В рамките на играта за период от десет дни имахме 17 723 интеракции, 12 690 импресии и получихме 9 749 отговора. За постиженията на играта свидетелстват не само получените данни, но и обратната връзка, която получихме от участници в нея. Реализирането на промоционални кампании, които комбинират силата на радиоефира с дигиталните ни канали, водят до висока активност и успешни резултати за партньорите и нашите слушатели.