Maximum Power, Maximum Music – Hell Energy в „Гласът на България“!

Припомняме ви една от запомнящите се интеграции в последния сезон на "Гласът на България"

Реклама

Идеята

Форматът „Гласът на България“ събира участници, които разчитат основно на гласовите си данни, за да влязат в някой от четирите звездни отбора. Безспорно едни от качествата, които следва да притежават, са смелост и устременост, както и желание за успех. Качества, които заедно с нашите партньори от Hell Energy припознахме в представляваната от тях марка, и реализирахме успешна продуктова интеграция в сезон 9 на „Гласът на България“.

Присъствие

Реализацията на продуктовата интеграция се разгърна във всички етапи от формата, което направи цялостното присъствие изключително консистентно и наситено.

Стартирахме още от „Кастингите на тъмно“, като позиционирахме продукта Hell Energy съвсем естествено зад сцената, където участниците споделяха своите емоции и имаха възможност да се подкрепят с напитка Hell Energy Drink.

За да наситим и направим интеграцията още по-ефективна, разгърнахме присъствието на марката през всички следващи етапи на формата. Включихме и алтернативни рекламни форми, с които надградихме продуктовата интеграция. Градацията, разбира се, оставихме за самия финал, където Дара като член на журито и посланик на марката, даде последни напътствия на своята участничка, която в последствие спечели „Гласът на България“ сезон 9.

Партньорството ни доведе до положителни резултати по отношение на познаваемост и по-голямо популяризиране на Hell Energy сред аудиторията, а ефективността от присъствието бе призната и с новата заявка за участие в сезон 10.

КЛИЕНТ: Hell Energy 

БРАНД: Hell Energy 

СЕЗОН: Есен 2022

КАНАЛ: bTV