Мастър Кеф в MasterChef

Разказ за любимата шведска торта на принцесите представя по иновативен начин IKEA в седмия сезон на MasterChef

Реклама

Тортата на принцесите се превърна в основен герой в един от епизодите на MasterChef, в който участниците получиха специална задача да я пресъздадат, като същевременно научиха историята на популярния шведски десерт. По този начин създадохме най-подходящия контекст, в който разказахме философията на един изключително социален бранд и разбрахме повече за него като се върнахме към корените и традициите на държавата, от която тръгва. Историята за популярната „торта на принцесите“, която има свой собствен празник в Швеция е още едно доказателство за това. През седмицата посветена на сладкото изкушение, когато се продават около половин милион торти, част от сумата за всяка продадена торта отива за благотворителност.

В края на кулинарната приказка в този епизод победителят получи специална награда от IKEA -– ваучери за пазаруване, кухненско оборудване за готвене и безжична тонколона за създаване на атмосфера в готварския процес.

След излъчването на епизода, клиентът продължи ефекта от позиционирането в съдържанието по интересен начин, като отправи предложение за поставка за торта на IKEA към потребителите с визия с Princesstarta и креативно копи „Това е мастър кеф“.

Клиент: IKEA Bulgaria

Рекламна агенция:  The Smarts

Медийна агенция: Mindshare

Формат: MasterChef 7

Период: Пролет 2021г.