Реклама
Рекламната пауза веднага след Прогноза за времето в прайм-тайма на bTV вече има ново име. Обособен като „green break”, премиум блокът посвещава рекламното време на всички зелени, еко и ESG инициативи на брандовете, които искат да разкажат повече за тях.
С клиент Zagorka осъществихме първия такъв проект в ефир, по време на „Зелената седмица“ на bTV Media Group от 5-11 юни. Именно тогава Zagorka комуникира инициативата си „Връщай празните бутилки, за да ги напълним отново“.
Премиум слотът е подходящ избор за брандове от всички сектори със „зелени“ и устойчиви практики, като акцент в комуникационната си рамка.
В специално създадена шапка реклама, всеки рекламодател може да се отличи, насърчавайки отговорно потребителско поведение.
Вижте видеото тук:
Клиент: Загорка
Агенция: Dentsu Bulgaria / Red Star
Период: Юни 2023