Green Break: Нов премиум “зелен” рекламен блок в най-гледаното време в ефира на bTV

„Зелената седмица“ даде официален старт на нов рекламен блок, посветен на „зелените“ инициативи на брандовете

Реклама

Рекламната пауза веднага след Прогноза за времето в прайм-тайма на bTV вече има ново име. Обособен като „green break”, премиум блокът посвещава рекламното време на всички зелени, еко и ESG инициативи на брандовете, които искат да разкажат повече за тях.

С клиент Zagorka осъществихме първия такъв проект в ефир, по време на „Зелената седмица“ на bTV Media Group от 5-11 юни. Именно тогава Zagorka комуникира инициативата си „Връщай празните бутилки, за да ги напълним отново“.

Премиум слотът е подходящ избор за брандове от всички сектори със „зелени“ и устойчиви практики, като акцент в комуникационната си рамка.

В специално създадена шапка реклама, всеки рекламодател може да се отличи, насърчавайки отговорно потребителско поведение.

Вижте видеото тук:

Клиент: Загорка

Агенция: Dentsu Bulgaria / Red Star

Период: Юни 2023