Супер екстра фреш прогноза с Николаос Цитиридис и Ариана Лятно

В серия от видеа, излъчени в премиум брейк, забавният водещ на вечерното шоу в ефира на bTV предложи свеж прочит на прогнозата за времето за лятото

Реклама

„Ако нямат хляб, да ядат пасти“ е популярна историческа френска фраза. В превод и в контекст на българското лятно време през 2023г., Николаос Цитиридис „покани“ зрителите да не се тревожат за атмосферните условия, а да се наслаждават на летните дни в приятелска компания и с леко пиво в ръка. В периода между 17-30 юли, водещият изненадваше зрителите, които очаквайки да гледат още от прогнозата за времето, попадаха на прогнозата на Николаос и Ариана Лятно.

В специалния премиум брейк, непосредствено след реалната прогноза в прайм тайм, водещият шеговито представяше традиционните летни активности за справяне с високите температури, като те включваха и разхлаждане със студена бира Ариана Лятно.

Колаборацията между бранда и Николаос бе реализирана в 7 видеа, заснети на реалния сет на Прогноза за времето в студийния комплекс на bTV Media Group, които се излъчваха в продължение на две седмици в програмата на bTV. С помощта на брандирани елементи, интегрирани по време на презентацията, Ариана Лятно органично се позиционира в контекста на визуализациите на екрана.

В периода на кампанията водещия изненадваше зрителите от различни познати български локации, които утвърждаваха връзката им с преживяването.

Присъствието на бранда бе подсилено с излъчване на реалното рекламно видео на клиента веднага след прогнозата на Николаос. Като част от кампанията на Ариана Лятно изработихме и излъчихме специалния wrapper формат във филмите, които бяха част от селекцията „Лято с горещи български хитове“. В края на юли стартира и ко-брандиране на канала bTV Comedy, което ще продължи до края на август.

Брандът не остана незабелязан и в социалните мрежи на Николаос, където той разказа за интерактивната онлайн игра на бранда, която превръща „персоналните ви лафчета в GIF-ове.“