Откриване на обновения филиал на Kaufland България с радио N-JOY

Специален радиокорнер посрещаше посетителите на живо и слушателите в ефира на радиото

Реклама

В края на 2022 година радио N-JOY продължи активно да работи, като спомогна за успешното откриване на обновения филиал на Kaufland България в столичния квартал Малинова долина. В продължение на 6 работни дни от 30 ноември до 07 декември любимото радио на хиляди предаваше част от програмата си от мобилно студио на място в хипермаркета.

Много хитова музика, забавление, стотици вкусни награди и множество усмихнати участници изпълниха дните от радиокорнера на N-JOY в Kaufland Малинова долина. Позитивната атмосфера беше пренесена и в националния ефир на радиото чрез редовни включвания от водещите на място. В следобедния блок от специално обособения радиокът водещите Инспектор N-JOY и Доменика анонсираха съвместната ни игра, представяха акценти по активацията, разговаряха с представители от Kaufland и разказаха повече за новостите в хипермаркета.

Кампанията стартира с участието на емблематичния Инспектор N-JOY, който проведе поредица от разговори с кмета на район Студентски, с телевизионерите Иван и Андрей, както и с ключови представители на Kaufland България. В останалите дни в мобилното студио на N-JOY всеки посетител можеше да се срещне със слънчевата ни водеща Доменика и да се снима с нея. Снимките бяха част от играта на Kaufland и N-JOY, в която посетителите трябваше да си направят снимка с таг на радиото, като стори в Instagram или Facebook.

Използвайки силата на радиостанциите ни, с неприпокриваща се аудитория, чрез алтернативни форми на реклама, като промо-анонси и лайв  анонси, призовавахме аудиторията да посети магазина и да се включи в съвместната ни игра и през ефирите на bTV Radio, Jazz FM и Classic FM.

Като допълнение кампанията имаше и своя дигитален отпечатък със собствено събитие във Facebook и с новина на сайта на радио N-JOY.

В рамките на кампанията успяхме да популяризираме обновения филиал на веригата магазини, да раздадем стотици награди и да създадем положително настроение в конкретния магазин. Посетителите бяха изключително доволни да се запознаят с любимите си радиоводещи и да споделят снимка с тях в личните си профили. Това доведе до допълнително популяризиране на обновения филиал и мобилното студио, което бе организирано специално за Kaufland България.

Ако и вие имате интерес да направите лесно, ефективно и на 100 % положително събитие за популяризирането на своя бранд, свържете се с търговския екип на bTV Radio Group - [email protected]