Ексклузивното лятно приключение на MasterChef

За първи път рекламодателите имат възможност да се обвържат с висококачественото кулинарно съдържание през цялата година

Реклама

През пролетта на 2015-а година култовият кулинарен формат MasterChef буквално взриви българския ефир, пренасяйки искра в домовете на многобройната аудитория на bTV – искра, с която запали трайния интерес на зрителите към изтънчения вкус, здравословния начин на хранене и отвори широко вратата на кухнята за кулинарията.

Пет години по-късно, MasterChef продължава да налага високи стандарти, като популяризира „zero waste“ концепцията, както и да задоволява нестихващия глад за кулинарни знания и експерименти на потребителите чрез повече съдържание на всички платформи на bTV Media Group.

В отговор на търсенето на лоялната аудитория на MasterChef и на засиления интерес на потребителите към съдържание с кулинарна тематика, bTV Media Group инвестира в допълнителна ексклузивна дигитална MasterChef продукция, с която ще ангажира вниманието на феновете на предаването през летните месеци и до финала на сезон 6.

В първата фаза, проектът „Пътят на MasterChef”, чиято активност започва още този месец, ще проследи пътя към мечтаната титла MasterChef през очите на всеки от ТОП 10 хоби-готвачи и финалисти в настоящия сезон.

През втората фаза, по завладяващ и забавен начин, поредицата MasterChef @ Home ще пресъздаде невероятното MasterChef приключение в “нормално” домакинство. Водещи на това предизвикателство ще са очарователното дуо – Катето Евро и нейната внучка.

Пoвече информация за съдържанието и възможностите да споделите лятното приключение на MasterChef с нас, ще откриете в специалното предложение BMG MasterChef Summer Exclusive.

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]