Онлайн играта на „Стани богат“ се завръща

Специално за рекламодателите bWEB предоставя допълнителна дигитална възможност

Реклама

Най-вълнуващата игра за знания се завръща в ефира с нов сезон на 13 февруари 2023, а онлайн играта ще бъде обогатена с нови интересни въпроси. За своята първа година играта „Стани богат“ е генерирала огромен интерес, като страницата ѝ е посетена почти 10 милиона пъти, а над милион и половина са уникалните посещения. 

Също както и в телевизионната игра, която се излъчва всяка делнична вечер от 18:00 ч. в ефира на bTV, в онлайн версията има 15 въпроса и три жокера, като нивата на сложност на въпросите са запазени.

За разлика от знаменитото шоу, обаче, отговорите не са обвързани с парични награди, но пък забавлението остава същото. Специално за най-запалените фенове при достигане на определено ниво на трудност на въпросите в играта участниците имат възможност да споделят постижението си във Facebook, като съответно заслужат една от титлите: „бронзов“, „сребърен“, „елитен“ или „златен“ играч. Участниците разполагат с 60 секунди, за да отговорят на въпрос от някоя от областите: история, география, биология, математика, финанси, светски личности и др. На тяхно разположение са и добре познатите жокери 50 на 50, обади се на приятел и помощ от публиката.

Играта е достъпна на сайта на bTV – www.btv.bg/stani-bogat/igra/ , а от екипа обещават много забавления и нови знания за всички, които решат да се включат.

Специално за рекламодателите bWEB предоставя една допълнителна дигитална възможност: Pop-up прозорците, които се отварят при достигане на определено ниво, предоставят уникална за брандиране позиция и възможност за  реализиране на игра с раздаване на предметни награди.  Сумите в дигиталната игра също могат да бъдат брандирани с лого на рекламодател, а секцията на играта може да бъде цялостно брандирана със Skin Ad банер формат. Играта може да се достъпи навсякъде и по всяко време чрез десктоп или мобилно устройство, а на btvplus.bg зрителите могат да гледат телевизионните епизоди, което дава допълнителна възможност за рекламодатели, които могат да поставят своите спонсорски заставки на качените епизоди.