Пазарувай умно с bTV Media Group

Съдържание по всички платформи в помощ на потребителите да направят информиран избор по време на ежегодните Black Friday намаления

Реклама

Black Friday е по-близо, отколкото си представяме. Вериги магазини и брандове ще стартират своите кампании седмици преди самия черен петък, а потребителите вече имат навика да очакват вълната от оферти и намаления, с които да зарадват себе си и своите близки.

Пазаруването е гарантирано, но как можем да съчетаем полезното с приятното и да приложим техники за максимална удовлетвореност и разумни решения по време предпразничния шопинг маратон? Именно тези теми ще разискват популярните лица от радио и ТВ ефира на bTV Media Group, целейки да помогнат на потребителите да направят по-информиран избор с новото тематично предложение.

Темата идва с множество възможности за интеграция на брандове, които могат да станат част от цялостното Black Friday преживяване в платформите на bTV Media Group.

В ефира на радио N-JOY ще предизвикаме аудиторията да сподели своите трикове за разумно пазаруване и подготовка за големите намаления. Чрез публикация в социалните мрежи на N-JOY, ще каним потребителите да набележат хитринки за подготовка преди старта на Black Friday и максимално пълноценен улов на любими продукти. Активацията дава възможност на всеки рекламодател да се включи като спонсор на играта с визуално присъствие в социалните мрежи на медията.

В дигитална среда ще достигнем до хората в средата, в която те най-често търсят актуални предложения и то по най-забележимия начин чрез пре-рол видео и специални rich media формати, таргетирани спрямо търсената аудитория.

В телевизионния ефир ще се възползваме от актуалното съдържание на предаването «Преди обед», което позволява интеграция в редица сегменти и рубрики, съобразени с продукта на клиента, като например „Минути за мода“, „Да, шеф“, „Ти можеш“.

И тъй като пазаруването може да се извършва по всяка част на денонощието, Black Friday може да намери своето място в откриващия монолог на Николаос Цитиридис, в който водещият коментира новини и актуални събития. Black Friday може да бъде мотив както на забавен поглед върху все по-налагащата се шопинг традиция, така и акцент в конкретен сегмент от монолога на водещия, или в традиционните за шоуто кавъри на популярни песни.

Пазаруването е удоволствие, а в bTV Media Group ще го направим забавно и информативно, предоставяйки възможности за интеграция, адаптирани спрямо продукта/услугата на брандовете.

Нашият екип е на разположение да ви предостави информация и творчески решения за асоциация.