Когато модерното срещне традициите

Тази година bTV Media Group ще предложи на аудиторията модерен прочит на обичаните традиции за Великден. Станете част от преживяването на зрителите

Реклама

Великден е един от най-светлите годишни празници, който идва със своите обичаи за цялото семейство. Боядисване на яйцата, които ще влязат в битка за най-неразрушима черупка, приготвяне на вкусни пухкави козунаци, пред чиято гледка и най-силната воля бива подложена на тест с пораженски завършек, свежи зелени салати директно от градината, аранжиране на красиви букети от ароматни пролетни цветя… Да, Великден е празник за всички сетива и е израз на готовността на природа и човек да се възродят за настъпващата пролет.

За много съвременни хора, обаче, Великден, подобно на всеки друг празник, е и период, в който те си позволяват да се отклонят от обичайния си здравословен начин на живот, прекарвайки повече време на масата и в компанията на храни, които по-скоро избягват. За модерния човек празниците са поредица от cheat days, или дни, в които могат да си позволят да не се придържат към меренето на грамажи, храненето на интервали, изчисляването на макроси, избора на най-пречистената киноа, приготвянето на протеиново смути на закуска и пр.

А знаете ли, че всъщност има много начини, успешно прилагани при това, които могат да направят празниците също толкова здравословни, съхранявайки духа на традицията и обичаите? Модерният живот предлага множество алтернативи на най-често използваните продукти в кухнята, и всички те са на достъпно разположение за потребителя.

В тематичното предложение на bTV Media Group за месец Април, съдържателните активности в ТВ, радио и уеб са насочени към информирането и практическата демонстрация на начините да разнообразим и модернизираме преживяването на светлия празник.

В телевизионния ефир на Вечерното шоу водещият Николаос Цитиридис, заедно с помощници, ще дадат актуален коментар на събитията от началото на годината до Великден през боядисване на  яйца, украсявайки ги като актуални личности и събития.

Ще организираме зрителски конкурс във FB страницата на шоуто, където феновете ще могат да гласуват с коментар кое яйце трябва да спечели конкурса.

Нови тенденции, Великденски хрумвания и кулинарни експерименти ще са тема и в ефира на Преди Обед. Aтрактивни live-анонси в духа на празника от обичаните водещи на предаването ще насочат вниманието на зрителите към тематична радиоигра.

Тя ще подкрепи модерния прочит на традиционните must-do & must-have през очите на най-малките, като допълни и обогати списъка на аудиторията с Великденски хрумвания. „За Великден и твоето дете го може“ по радио N-JOY ще разкрие с помощта на родителите ентусиазма на децата към декорация на трапезата през техните очи; боядисване на яйца, без да си цапаме ръцете; печива без брашно, без да превърнем кухнята в бяла приказка и пр. Всеки ден ще предизвикваме слушателите на радио N-JOY да споделят хитрини от приготовленията, които осъществяват с децата си, експресни и лесни рецепти, в които участва цялото семейство начело с най-малките. Участието в играта гарантира шанс на слушателите ежедневно да печелят атрактивни награди от спонсора и един голям приз в края на предизвикателството.

Присъствието на рекламодателя като спонсор на играта ще обхваща радиоефира с нестандартни рекламни форми като лайв анонс, промо анонс и заставка, както и ФБ профила на радиото и сайта му.

В допълнение, специално изработен тематичен overlay формат ще комуникира посланията на клиента, излъчен в селектирани предавания в програмата на bTV.

Аранжиране на дома, за да създадем уют, рецепти в готварските рубрики на предавания и в онлайн среда, игри и предизвикателства за слушателите са само част от елементите, в които рекламодателите биха могли да се включат.  

Редакторите на сайта, който вдъхновява дамското ежедневие, ladyzone.bg, ще насочат вниманието на потребителите върху „велики“ и свежи пролетни идеи за дома и интериора.  Освен тематичните статии, ще предложим и видео срещи  с млади и актуални актриси, музиканти и дизайнери.

Съвсем скоро очаквайте тематичното ни предложение за модерния Великден!

ПОСЛЕДНИ

Реклама