Реклама
В края на 2022г. най-хубавото време от годината ще бъде съпроводено с музикална класация на песните, които слушахме през изминалата година и които акомпанираха всяко наше преживяване. В ефира на радио N-JOY ще звучи специалния годишен Топ 40, допълнен със забавна игра, от която слушателите ще имат възможност да печелят награди. Именно тук се открива подходяща възможност за бранд асоциация и надграждане на Коледната емоция с участие в селекцията от налични награди.
Допълнително присъствие ще осигурява и Facebook профила на радиото. В рамките на 10 работни дни в периода 12-23 декември ще публикуваме пост с изображение на рекламодателя, под който потребителите ще упоменават своя избор на любима песен. Това им дава възможността в края на всеки ден да спечелят изненада на произволен принцип. В ефир в рамките на тези 10 дни ще ротираме промо анонси за играта на нашия спонсор, които да напомнят на слушателите да се включат в надпреварата. В рамките на излъчването на Топ 40 ще звучи заставка на спонсора между песните, а нашите любими водещи ще анонсират във включвания на живо, че изпращаме 2022-ра година с подкрепата на вашия бранд и 40-те музикални фаворита на годината.
Мелодичното настроение ще бъде допълнено и в телевизионния ефир. В празничната седмица всеки епизод на „Преди обед“ ще завършва с изпълнение на участник от „Гласът на България“, а преди изпълнението ще бъде излъчен анонс, насочващ към спонсорираната игра на радио N-JOY във Фейсбук. Спонсорски заставки на клиента ще бъдат излъчени и в „Преди обед“. Филмовото настроение пo bTV Cinema ще допълва съдържателно присъствието на рекламодателя с ко-брандинг на канала и спонсорирани промо-рамки, а „Шоуто на Николаос Цитиридис“ ще предложи възможност за интеграция в традиционните за шоуто кавъри на популярни песни.
Очаквайте скоро повече подробни за специалното тематично предложение в тв, радио и дигиталните платформи на bTV Media Group.