В хода на годината bTV Media Group предлага на рекламодателите поредица специални оферти за бранд интеграции с възможности за обвързване с премиум съдържание.
За месец април екипът на отдел „Продажби“ е подготвил специален спонсорски пакет, подходящ за активности около Великден.
По случай един от най-светлите празници, рекламодателите ще могат да обвържат бранда си с премиум съдържание чрез спонсорство на MasterChef България. Те ще имат възможността да споделят със зрителите специален епизод по време на Страстната седмица и да демонстрират гурме прочит на традиционните вкусове, присъстващи на празничната трапеза. Спонсорство може да се реализира и в епизода на култовото кулинарно предаване по време на втория ден от Великден.
Предложението включва:
- Спонсорски заставки преди и след 2 епизода на MasterChef по bTV
- Спонсорски заставки преди и след 2 бр. повторения на двата епизода на MasterChef по bTV Lady
- Ексклузивен брандинг и video-rolls преди и след 2 епизода на btvplus.bg/MasterChef
- Спонсорирани промо-анонси в bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady
- Спонсорирани промо-анонси на всички видео страници в bWEB
В рамките на 2 седмици преди Великден рекламодателите ще могат да се възползват и от опцията за спонсорство на Master Zona по радио N-JOY. Всеки ден от 12:00 часа в предаването гостуват участници от настоящия и от предишни сезони на кулинарния хит MasterChef. Те споделят своите рецепти, готварски трикове и съвети при готвене.
Специалният спонсорски пакет предлага в ефира на радио N-Joy:
- спонсорски заставки преди и след Master Zona
- лайв анонси по време на Master Zona 10 дни преди Великден
- спонсорирани промо анонси в програмата на радио N-Joy
БОНУС – публикации всеки ден на njoy.bg и във Фейсбук страницата на радиото
Възможността за спонсорство на великденска онлайн игра също е част от атрактивния пакет на bTV Media Group. Играта ще бъде обявена в сайта www.ladyzone.bg и на www.njoy.bg/games, където потребителите ще могат да споделят чрез снимки най-нестандартните и сполучливи техники за боядисване на великденски яйца.
Голямата награда ще бъде участие в „Преди обед“ през Страстната седмица, по време на което победителят в конкурса ще покаже своята нестандартна техника за украса на великденски яйца и ще получи награда от спонсора.
За постигане на ефективност на спонсорската кампания ще се разработи лендинг страница за конкурса за боядисване на яйца на www.ladyzone.bg, както и Skin Branding за играта, който ще бъде показан на различни страници от портфолиото.
Компонентите на този пакет са:
- спонсорирани промо-анонси за играта с акцент върху наградите в национален ефирна радио N-Joy
- спонсорски заставки на клиента преди анонсите на водещите по време на сутрешен блок (П-П)
- лайв анонси от водещите за механиката на играта, наградите и клиента.
– брандирана подстраница с визия на клиента в секция „Игри“ на сайта njoy.bg
БОНУС - Фейсбук постове за играта на страницата на радио N-Joy
Цените са в лева, без ДДС, окончателни са и не се прилагат други отстъпки. Финансовите условия важат за пакета в пълния му обем.
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]