Радиоигра ИНСПЕКТОР N-JOY - мащабна комуникационна кампания и разнообразни форми за рекламно позициониране

Реклама

Продължителност: 6 седмици   

Период на провеждане: април-май 2018

През 2018-та година Инспектор N-JOY променя механиката на кампанията, като в това издание ще съсредоточим вниманието върху конкретни локации. Всяка седмица Инспекторът ще обикаля различни представителни магазини, предоставяйки на феновете уникалната възможност да срещнат на живо легендарния глас на радио N-JOY и да спечелят страхотни награди от нашите партньори.

Със своя брандиран автомобил Инспекторът ще обикаля из градовете на страната, за да въвлече феновете в страхотното преживяване.

В допълнителна рубрика към кампанията ще включим известни личности, които да са „Арестувани в трафика". Играта предлага възможност за забавление и награди в движението.

В рамките на кампанията Инспектор N-JOY ще провежда интервюта, ще раздава награди и ще споделя интересни факти на теми, пряко свързани със спонсорите.

Кампанията Инспектор N-JOY се окачествява като една от най-успешните мега промоции в радио ефира. Само през миналата година Инспекторът измина над 15 000 км, като обиколи България два пъти, а в кампанията се включиха над 400 индивидуални участници.

Рекламодателите имат невероятната възможност чрез този формат да откроят своите брандове и продукти по оригинален и запомнящ се от слушателите начин. Екипът на bTV Radio Group може да изгради успешна стратегия за всеки партньор чрез предоставяне на разнообразни форми за рекламно позициониране, като кампаниите получават голяма публичност и възможност за кроспромоция в ефира на bTV.