Реклама
Летните месеци ще отворят вратите за събития на живо, но връщането на масовите мероприятия ще бъде постепенен процес, в който някои елементи от изминалата година ще останат трайно. Спортът е една от тези сфери, а промените в него отварят нови възможности за присъствие и асоциация на брандовете.
Хибридно съдържание
Оформят се нови начини на реализация на спортните събития и турнири с въвеждането на нови технологии, протоколи и различно ангажиране на публиката. Хибридното доставяне на съдържанието между живо и виртуално предаване ще продължи, създавайки нови точки на контакт с феновете. Съответно, подходите при позиционирането на брандовете ще последва актуалните навици на консумация на спортно съдържание, за да могат да достигнат желаната аудитория.
Златният триъгълник
Взаимодействието между спорта, медиите и спонсорите, оформя т.н. „златен триъгълник“*, в който всеки един носи добавена стойност на другите двама. Спортът винаги е привличал вниманието на хората с обещанието за постижения, физическо здраве, престиж. Чрез широкия обхват, който осигуряват, медиите предават тези позитивни ценности, представят спортистите като вдъхновяващи ролеви модели и стимулират хората да участват. Спонсорите се включват в партньорството чрез своята финансова подкрепа и в замяна получават възможността да споделят ценностите, емоциите и престижа на спорта.
Нови възможности и нови отговорности
Несъмнено се откриват атрактивни и различни възможности и ползи за всички участници в партньорството, но те носят със себе си и нови отговорности. Спортистите ще посрещнат предизвикателствата да тренират и да се състезават по различен начин, медиите ще инвестират в нови технологии и платформи, а нагласите на феновете са, че ключова за завръщането на спортните събития „на живо“ ще бъде подкрепата на спонсорите - 53% от респондентите в проучване на Nielsen Sport са подкрепили твърдението, че спонсорите играят ключова роля за връщането на изживяването от спортните събития на живо.
Световната купа по художествена гимнастика
В стремежа си да бъде активен участник в това партньорство, да доставя все повече спортно съдържание и вълнуващи изживявания за своите зрители и рекламодатели, bTV Media Group ще бъде ексклузивен медиен партньор на Световната купа по художествена гимнастика, която ще се проведе от 26 до 28-ми март в Арена „Армеец“, София. Зрителите ще могат да проследят състезанието по RING, а финалите на 28-ми ще бъдат излъчени и по bTV.
Екипът на медията подготвя богато и интересно отразяване в своите канали чрез живи включвания, специални интервюта, истории на „Златните момичета“, представящи ги в различна светлина. Слушателите на радио N-JOY ще могат да разберат повече подробности около Световната купа в специална рубрика с участието на Инспектор N-JOY и Флорина Иванова, а за потребителите на btvnovinite.bg ще бъде създадена специална лендинг страница с най-интересните и вълнуващи моменти по време на състезанието.
Българските състезателки са пионери в налагането на художествената гимнастика като олимпийска дисциплина. В основата си художествената гимнастика е артистичен израз чрез движение, което носи чувство на хармония. Същевременно, високото спортно майсторство на състезателките се определя по множество критерии: динамика, баланс, гъвкавост, оригиналност, издръжливост, финес.
За да споделите вълнуващите емоции по време на Световната купа, заедно с престижа и високите постижения като част от Вашия бранд, може да разгледате специалното ни мултиплатформено предложение тук (BG/EN).
* bbc.co.uk - The Golden Triangle Commercialization WJEC