bTV Radio Group и bTV Web със специални финансови оферти към клиенти и рекламодатели по случай „Месец на Оскарите“

Най-голямото и бляскаво събитие на годината, в областта на киноиндустрията, ще бъде отразено със серия от публикации през февруари, с която да привлечем интереса на читателите. През целия месец сайтовете oscars.btv.bg, ladyzone.bg, btv.bg, btvnovinite.bg ще произвеждат съдържание по темата.
Как:
Идеята:
Кога: 19.02-03.03.2018
Къде: На Oscars.btv.bg и портфолиото на bTV Media Group
Комуникация:
Предвиждаме допълнителни интерактивни възможности на подсайта, които ще поддържат интереса на посетителите, т.е. освен за новини, те ще се връщат там за игри, забавления и възможност за награди.
Ще се проведе игра с възможност за брандиране, в която потребителите ще трябва да познаят кой филм описва пиктограмата.
Радио: И тази година за период от 3 седмици треската около церемонията по раздаването на наградите „Оскар” 2018 ще завладее и ефира на най-голямата музикална радиостанция – радио N-JOY.
Всеки делник, в сутрешен, обеден и следобеден блок на радио N-JOY водещите ще пускат фрагменти от известна филмова музика и слушателите ще могат да участват със своето предположение от кой филм е музиката като се регистрират на oscars@njoy.bg.
В следобедния блок на N-JOY „Приятно разсеяни с Деси”, както и на страницата на Оскарите ще се съобщават дневните победители сред позналите, които ще получат чудесни награди от клиента, подкрепил кампанията.
Ще запишем специален промоанонс с информация за кампанията, който ще се излъчва през целия период на кампанията.
Ще изработим подстраница с информация за играта, брандирана с визия на клиента.
Водещите ще подканят аудиторията да се включи и ще анонсират наградите, предоставени от клиента.
Цената на пакетa е 13 356 лв. Gross. Цената е без ДДС и към нея са приложими всички агенционни отстъпки, както и 10% пакетна отстъпка.
Чрез това предложение рекламодателите имат изключителната възможност да обвържат своите брандове с необятния свят на Оскарите. Екипите на bTV Radio Group и bTV Web са готови да отговорят на нуждите на своите партньори и да изградят успешни комуникационни стратегии.