Зареди се с новите #Springback пакетни предложения за месец май

Преоткрий бранда. Зареди се за нови преживявания. Springback and goLIVE

Реклама

Преоткрий бранда

Постепенно ограниченията започват да отпадат. Парковете са отворени, a и други места за отдих и активност започват дейност. В същото време, страхът от вируса и белезите на социалното дистанциране остават и ще продължат да се отразяват на ежедневието и потребителските ни навици.

Все пак „човек по природа е социално животно“ и желанието да се върнем към нормалния начин на живот ще възтържествува по един или друг начин. Брандовете, като неизменна част от ежедневието ни, също имат важна роля в установяването на „новото нормално.“

Жадни за реклами?!

Пандемията доведе до глобална икономическа рецесия.Това поставя рекламодателите в сложната позиция как най-правилно да планират и разпределят рекламните си активности. Според глобалното проучване на Kantar, се оказва, че „само 8% от потребителите смятат, че брандовете трябва да спрат да рекламират заради вируса.“

Когато другите са тихи, се чува по-силно

Все по-широко обсъждана е тезата, че компаниите, които имат възможност, в момента трябва да насочат вниманието си към засилване на емоционалната стойност на бранда за потребителя. Това ще им донесе значителна преднина в дългосрочен план, когато икономиката започне да се възстановява. Според маркетинговия експерт Питър Фийлд, „Има стойност в това да продължиш да рекламираш. Затъмнението и липсата на активност само ще допринесат към чувството на криза и паника, както и към разклащането на бранда в дългосрочен план.“

Осмели се да разбереш

Проучванията на консултантски компании вече разполагат с данни какви са потребителските групи, формирани по време на пандемията от COVID-19, давайки ценни насоки за техните нагласи и поведение.

Групите са динамични

Проучванията идентифицират и как тези групи ще се трансформират, и какви биха били техните потребителски намерения след COVID-19.

Групите, със стабилни или оптимистични нагласи относно потреблението си след COVID-19, формират база от около 65% и са тези, към които си заслужава да се насочат комуникациите и усилията за надграждането на стойността на бранда.

Като цяло, 42% от отговорилите вярват, че начинът, по който пазаруват, ще се промени из основи вследствие на кризата с COVID-19.

Що се отнася до брандове и продукти, 34% от потребителите индикират, че биха платили повече за местно производство, 25% за продукти и марки, които познават и на които вярват, и 23% за компании, които спадат към т.нар. „етични“  продукти.

Зареждаме екраните. #Springback, goLIVE!

Карантината дълбоко повлия на начина, по който се информираме и забавляваме. В проучване на McKinsey & Company се посочва, че в глобален аспект хората са пренасочили част от времето си за работа към онлайн и повече интеракции с премиум видео съдържание. Най-голямото увеличение се наблюдава при новинарско и развлекателно видео съдържание, което се консумира „на живо“ и онлайн, контактуването в социалните мрежи и експериментирането в кухнята.

Подобни тенденции се забелязват и на местно ниво в България – наскоро на няколко пъти ви споделихме повишените резултати в разнообразните интеракции с каналите на bTV Media Group в периода на извънредното положение.

През изминалите седмици на изолация, bTV Media Group остана отдадена на мисията си да подпомага брандовете да достигнат до аудиторията, съобразно нейните променени нагласи и навици чрез разнообразни мултиплатформени предложения към пазара, изпращани почти на седмична база. Вярваме, че това е правилният начин да подкрепим рекламодателите в задачата да изградят стойност в комуникацията на брандовете.

Сега, когато мерките постепенно се отхлабват, ние също подготвяме шумно завръщане в ефир с повече местно съдържание - още през юни, стартирайки със специално ТВ издание по случай 20-тата годишнинана bTV, както и с дългоочакваните и емоционални концерти на живо от „Гласът на България.“ След това стартираме с продукцията на нови вълнуващи сезони на „Фермата“ и „Ловци на храна,“ всеки от които осигурява подходяща среда за позициониране на брандове в синхрон с адаптираните потребителски нагласи.

Междувременно можете да се запознаете и със специалните ни #Springback предложения за май 2020.

Източници:

https://www.marketingweek.com/brands-advertising-coronavirus-crisis/

https://www.ey.com/en_gl/consumer-products-retail/how-covid-19-could-change-consumer-behavior

http://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/a-global-view-of-how-consumer-behavior-is-changing-amid-covid-19?cid=eml-web

IPA: When others get quiet, your voice is louder

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: sales@btv.bg

ПОСЛЕДНИ

Реклама