Апетит с кауза – как Chef Роу и Mastercard обединиха усилия за едно по-добро бъдеще

Кампанията “Най-сладкият начин да спасиш света“ предизвика един от най-големите кулинарни авторитети у нас в необикновена, но важна за бъдещето ни мисия

Реклама

Позната с многообразния си характер и личностни превъплъщения, сред които успешен собственик на ресторанти в Лондон, Дубай и отвъд, автор на бестселъри, жури на MasterChef Bulgaria, а съвсем скоро и водеща – Силвена Роу оставя следа и принос във всяко свое начинание. Едно от най-запомнящите се е колаборацията с дългогодишния ни партньор - Mastercard в тяхната кампания за едно по-добро бъдеще на планетата.

През април 2021, на деня на Земята осъществихме кампания с изключително важно послание, а именно опазването на популацията на пчелите у нас. Chef Силвена Роу се прибра специално от Дубай, за да представи в специален Мастърклас своя прочит на ястие, приготвено само с продукти, които не биха останали на земята, ако пчелите изчезнат. Chef Роу разполагаше с ограничен брой продукти, с които да приготви своето ястие и тя избра хилядолистно свинско, сготвено на пара. Рецептата стана част и от най-новата й книга „Моята кухня“, която се превърна в абсолютен хит, чийто първи тираж бе почти изчерпан съвсем скоро след излизането й.

 С великолепно приготвеното ястие тя показа, че може да приготви страхотни блюда с ограничени продукти, но и сърдечно призова всички нас да не допускаме да заличим многообразието на нашата планета Земя и да пазим пчелите.

Отзвукът от кампанията и социално ангажираното послание донесоха сребърна награда Effie на бранда в най-новата категория на церемонията тази година - „Положителна промяна.“

Това далеч не е единствената успешна кампания с участието на Chef Роу, а автентичният й образ е ключовата съставка в създаването на успешни и запомнящи се колаборации.

Екипът ни е на разположение, за да ви предостави директен поглед към кухнята на Chef Роу!