„България търси талант“ е тук – незабравимото шоу обещава изненади, емоция и изумление

Със старта на шоуто си припомняме някои от най-успешните интеграции във формата и брандовете, които спечелиха публиката

Реклама

Осмият сезон на  "България търси талант“ стартира в компанията на ново жури и спазено обещание за надграждане на изненадите с всеки следващ сезон. Катето Евро, Евелин Костова, Николаос Цитиридис и професор Тодор Кантарджиев се впускат в „шеметно натискане на бутони“ за участниците, които идват със заявката за изключителни, смели, провокативни, вдъхновяващи, красиви, енергични и направо фантастични.

Новият сезон на най-успешното и популярно шоу за таланти в света, с издания в над 70 държави, обещава уникално съдържание и отлично настроение за зрителите на bTV през пролетта.

Освен впечатляващите таланти, сцената на предаването неведнъж е била арена и за запомнящи се бранд колаборации, автентично вплетени в контекста на формата. В следващите редове открояваме два примера с партньорите ни от Nestlé Bulgaria и SDI.

„България търси талант“ и го намира с подкрепата на Nescafé 3в1!

В последния сезон на предаването през Пролет 2021 осъществихме тематична, мултиплатформена комуникация на Nescafé 3в1, която разгръща посланието на бранда “Всеки талант си има вкус” в „България търси талант“. Съвместният проект на bTV Media Group и Nestlé Bulgaria привлече вниманието и ангажира едновременно с провокация, атрактивност и въздействие.

В телевизионните епизоди, още по време на кастингите на шоуто, създадохме въздействаща асоциация с оригиналната комуникационна посока на бранда, а именно – красивото, отличителната идентичност и уникалното присъствие на всеки. Това се случи чрез алтернативна рекламна форма – анимиран bug на Nescafé 3в1, която излъчихме в синхрон с избрани изпълнения на талантите, чиито профили кореспондират с таргета на клиента.

Обвързахме имиджово бранда с член на журито като по време на зрелищния финал позиционирахме брандирана чаша Nescafé 3в1 на масата, именно пред остроумния и неуморен гарант за безкрайно забавни коментари.

Чрез позициониране на бранда Nescafé 3в1 във визитката на полуфиналист предадохме  посланието, че талантът, забавлението и приключенията вървят ръка за ръка. 

Построихме още един комуникационен стълб чрез разгръщане на идеята и в дигитална среда. Създадохме специални фото галерии на участниците пред брандирания 3в1 бекстейдж и подкрепихме кампанията с консистентно присъствие в социалните мрежи на предаването и bTV.

 

Спаси талант с SDI в сезон Есен 2019

Битката за победа в „България търси талант“ 2019 ни разсмя, разтърси и вдъхнови. Срещна ни с невиждани таланти, а конкуренцията между тях беше истински ожесточена. През целия сезон феновете се вълнуваха кой ще победи и това ни даде идея — да им предоставим още една възможност да определят съдбата на талантите. За първи път те имаха властта да изпратят отпаднал участник на големия финал!

 Направихме онлайн гласуване на специална лендинг страница. За да има напрежение, отключихме гласуването само за 24 часа след края на последния полуфинал. Интегрирахме точния партньор, като специалната Звезда на SDI се превърна в билета за финал на един зашеметяващ талант!

 

За да сме сигурни, че всеки фен има шанс да върне любимеца си в играта, трябваше да се погрижим всички да разберат. Водещите Сашо Кадиев и Дани Петканов анонсираха гласуването във всички LIVE епизоди на „България търси талант“, заляхме Инстаграм с брандирани забавни сторита с Дани Петканов и участниците от бекстейджа и използвахме rich media формати.

Подкрепихме комуникацията с постове и сторита в личните Инстаграм профили на Дани Петканов и лъчезарната Алекс Петканова.

Над 480 000 заклети фенове гласуваха за своя фаворит онлайн в рамките на 24 часа — да, това са над 300 души в минута! Петър Байков беше спасеният от SDI талант и водещите му връчиха наградата на сцената по време на големия финал.