Реклама
В кулинарното приключение MasterChef реализирахме мултиплатформена бранд интеграция на основното послание на нашия партньор Mastercard — „Безценните български вкусове в ръцете на бъдещето“. Послание, разработено в кауза за възпитаване на нов подход към детското хранене и свързващо допирните точки между иновациите, бъдещето, технологиите, творчеството — акценти в бизнеса на бранда, които показхме през призмата на MasterChef чрез безценни преживявания на участниците, зрителите и цялото общество.
Разказахме многопластова история в няколко епизода на предаването чрез специални предизвикателства в ексклузивно съдържание за дигитална среда и ангажирахме членовете на журито като посланици на каузата за предаване на вкусовете на миналото в ръцете на бъдещето.
За да надградим интригуващото позициониране в телевизионния ефир, разработихме специално за дигитална среда безценно преживяване с участието на журито на MasterChef. Chef Силвена Роу и chef Андре Токев посетиха Училището по туризъм и хотелиерство във Велинград и сбъднаха мечтата на две от децата, които се обучават там, да участват в специален Masterclass в ТВ ефира с chef Роу и нейната майка.
Chef Токев и chef Роу подготвиха и по 1 тематичен дигитален masterclass със свой специален прочит на изготвеното като част от формата „Ново българско детско меню“, а в допълнение се ангажираха като посланици на каузата и в своите профили в социалните мрежи (Facebook и Instagram).
Кампанията предстои да се разгърне в още две вълнуващи активности със специалното участие на chef Петър Михалчев и chef Силвена Роу, които обещават да надградят кампанията и да предоставят на потребителите безценно преживяване с Mastercard.
КЛИЕНТ: MASTERCARD BULGARIA
БРАНД: MASTERCARD
СЕЗОН: ПРОЛЕТ/ ЕСЕН 2020
КАНАЛИ: bTV, bWEB, СОЦИАЛНИ МЕДИИ И ОФЛАЙН КАНАЛИ НА КОМУНИКАЦИЯ С ЛИЦАТА НА МЕДИЯТА
АГЕНЦИЯ: DENTSU AEGIS, MCCANN