bSTARS в партньорство с хумористична нотка за новия BOSS

Водещият Николаос Цитиридис представя новия вкус сладоледи BOSS чрез забавна и интерактивна кампания в социалните си мрежи

Реклама

В продължение на успешното дългогодишно партньорство с Froneri Bulgaria реализирахме свежа, лятна кампания с цел популяризиране на новия вкус на сладоледи BOSS. Чрез типичното си чувство за хумор, водещият на вечерното шоу по bTV Николаос Цитиридис се превърна в посланик на бранда в телевизионния ефир, както и в своя Instagram профил.

 Посрещнахме лятото и достигнахме до сърцата на хората по най-верния път - чрез силата на смеха, забавлението и изненадата. Създадохме две видеа на външна локация, които позиционират бранда автентично и по забавен начин.

Във викторина с поредица от забавни въпроси и куп емоции случайни минувачи имаха възможност да участват и да спечелят сладолед BOSS.

 Мост към поредицата от комични ситуации беше и специално организираното състезание между музикантите от бенда на шоуто. В надпревара между два отбора зрителите станаха свидетели кой може да спечели повече пари като улични музиканти. Печелившите музиканти се насладиха на изкушението - пълна хладилна чанта със сладоледи BOSS, които впоследствие споделиха с колегите си от другия отбор.

Излъчихме двете видеа с продуктово позициониране в да епизода на „Шоуто на Николаос Цитиридис“.

 За да ангажираме аудиторията още повече, bSTARS позиционира сладоледа и в Instagram профила на Николаос, където чрез артистично хумористично видео в типично негов стил той обяви игра, която дава възможност на двама да спечелят по един кашон сладоледи BOSS.

Играта се фокусира върху една от основните комуникационни посоки на бранда „лятно преживяване“, като всеки участник трябваше да сподели снимка или видео от свое лятно преживяване и да отбележи приятел. Чрез поредица от сторита в профила на Николаос допълнихме комуникацията и привлякохме още повече внимание към играта.

Чрез съчетаване на два основни канала на комуникация – телевизионния ефир и социалните мрежи, и чрез ангажиране на едно от най-популярните лица на bTV Media Group като посланик на кампанията, bSTARS позиционира BOSS по автентичен начин. Кампанията помогна на бранда да достигне до широка аудитория и да предаде посланията си, с което да засили своята връзка с потребителите.

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1 НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]