Реклама
В контекста на настоящата COVID-19 пандемия, Samsung, в колаборация с популярни лица, едно от които – Лора Капустина, осъществява серия от уъркшопове на различни теми. Чрез кратки и информативни видеа, брандът цели да предаде на аудиторията нови знания и умения на тема фотография, влогърство, кулинария и др.
bSTARS подкрепи инициативата на Samsung да създаде полезно съдържание, чрез което да обогати ежедневието на потребителите и което да развлича хората в момент, в който преживяванията извън дома и социалните контакти са ограничени.
bSTARS подкрепи инициативата на Samsung да създаде полезно съдържание, чрез което да обогати ежедневието на потребителите и което да развлича хората в момент, в който преживяванията извън дома и социалните контакти са ограничени.
В кампанията bSTARS включи Лора Капустина, един от най-изявените участници от сезон 5 на MasterChef, която показа чрез интерактивно видео в своя YouTube канал 5 различни техники за декорация на торта в домашни условия с подръчни материали. Чрез своите социални мрежи и тези на своя кулинарен блог Лора комуникира създаденото видео чрез поредица от постове и сторита с деликатно продуктово позициониране на бранда Samsung - новият смартфон Galaxy S20Ultra, с който са заснети всички материали на кампанията, както и слушалките Galaxy Buds+.
Видеото от колаборацията може да откриете тук.
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]