Реклама
Клиент: Froneri Bulgaria
Бранд: Magnum
Сезон: Лято 2017
Канали: bTV Comedy
Комуникация:
Целта на кампанията е затвърждаване на лидерската позиция на Magnum като марка Iconic Youngster в категорията Партньорство. Комуникационната подкрепа на клиента Froneri Bulgaria е реализирана чрез специално разработено ко-брандиране на любимия комедиен канал на зрителите bTV Comedy, както и чрез излъчване на телевизионен клип.
Активности: Специален брандинг на BTV COMEDY, TVC
Брандът Magnum е интегриран в анимациите на канала чрез забавни, продуктови снимки на основния протагонист черната овца. Позициониран в комедийно съдържание, което удовлетворява нуждата от забавление, персонажът на овцата създава позитивно преживяване по нов начин и изгражда близост с аудиторията, в синхрон с развлекателния облик на канала.
Иновативно и въздействащо, в контекста на различни забавни ситуации, черната овца привлича вниманието на аудиторията, подпомага затвърждаването на ценностите на марката и подобрява всички нива на репутация на бранда.
Нестандартният подход в цялостната комуникация води до ръст в пазарния дял на сладоледи Magnum с 15.40% за 2017г. и повишава продажбите с 18% за 2017 година, спрямо резултатите за 2016г.*
*Източник: Magnum, Case Study – The Black Sheep Campaign
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]