Реклама
Клиент: Nestle Bulgaria
Бранд: PURINA FELIX
Сезон: Пролет 2018
Канали: bTV
Медийна агенция: Huts JWT
Комуникация:
В рамките на кампанията на PURINA FELIX игривото анимирано коте на бранда посети избрани студиа на bTV, като се визуализира по забавен начин.
Активности: Аугментирана реалност (AR)
Чрез технологията аугментирана (добавена) реалност, част от арсенала на bTV Media Group, излъчихме 3D анимации с появяване на FELIX в различни предавания. Така подкрепихме традиционната комуникация на клиента по иновативен и забавен начин.
Аугментираната реалност проектира анимацията като 3D обект, като при движението на камерите за зрителя анимацията изглежда напълно реалистично и допълва естествено кадъра – сякаш FELIX наистина е в студиото.
bTV Media Group разполага с най-високотехнологичните ресурси в страната за интегриране на брандирани аугменти в съдържанието си.
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]