Да намериш своята половинка по най-добрия начин с Altinbas

Най-запомнящата се продуктова интеграция на екран този сезон бе впечатляващо съкровище, подарено от първия „ерген“ в България

Реклама

Вероятно много момичета са си представяли да бъдат на екзотична дестинация, под яркото лятно слънце и в компанията на мъж, който таи дълбоки чувства към тях. Отгоре на всичко – да получат подарък от него, и то под формата на бляскава гривна. Точно това се случи на една избрана дама в първия български сезон на хитовия формат „Ергенът“, в ефира на bTV.

Като символ на своите чувства, Виктор подари на една от участничките подарък, който мигновено се превърна в най-обсъжданата тема в и извън къщата. Великолепната гривна, дело на премиум бранда за бижута Altinbas, заживя свой самостоятелен живот като продължителна тема на разговори между участничките на екрана, в социалните мрежи и в множество онлайн публикации. Причина за конфликти, демонстрация на чувства, аксесоар, който видяхме множество пъти – гривната промени курса на шоуто след своята поява.

Изработено с внимание към най-малкия детайл от експертите на Altinbas, бижуто бе елегантно вплетенo под формата на съкровище, което дамата, поканена от Виктор на романтична среща, трябваше да открие. Органичното позициониране на продукта е резултат от творческия принос на продуцент, партньор и екипа на bTV Media Group, и е пример за интеграция в перфектна хармония между бранд и съдържание.

Финалът на първи сезон на „Ергенът“ нямаше да бъде толкова вълнуващ, ако в най-романтичната телевизионна приказка не участва и най-желания жест на емоционална обвързаност и вричане в любов. Символът на това обещание – уникалният годежен пръстен, отново предоставен от Altinbas, отправи онова послание към хората и телевизионната аудитория, което само вечната любов носи в себе си.   

Красивите бижута са вечни. Припомнете си техния блясък тук:

Клиент: Altinbas

Период: Април 2022

Формат/предаване: Сезон 1 на „Ергенът“