Два български бранда избраха „Ергенът“ за свое лице

Евгени Генчев участва в две различни колаборации с веригата ресторанти Captain Cook и брандът за висококачествени мъжки облекла Desizo Monni

Реклама

Измина по-малко от месец от старта на втория сезон на най-романтичното риалити на bTV Media Group – „Ергенът“ и брандовете вече припознават талантливия пианист като лице за свои продукти и кампании. Две от тях, за които ще ви разкажем, стартираха още през Февруари. 

По пътя на кулинарните шедьоври с Captain Cook

По повод гостуването на шеф Гийом Гупил в Captain Cook, веригата ресторанти подготви силна комуникационна кампания в социалните мрежи с участието на популярни български лица. В рамките на една седмица до 25.02., посетителите можеха да се насладят на ексклузивно шестстепенно меню, приготвено от удостоения друкратно със звезда Мишлен шеф.

Евгени Генчев засне тематично видео в типичния лиричен стил на пиано музиката и в компанията на кулинарните шедьоври, сервирани в ресторанта.

Представяне на линията „Церемония“ на Desizo Monni

 

Брандът за мъжки облекла избра Евгени Генчев за свое лице в рамките на ексклузивно едногодишно партньорство. Дебютът на новия български ерген в кадрите на модния бранд е за новата линия облекла с тематичното име „Церемония“, която стартира от 06 март. Предстои да видим Евгени и в бъдещите кампании на марката.