„Ефектът Lidl“, поднесен от Светльо Иванов

Водещият на „120 минути“ влезе в ролята си на модератор на пресконференцията на ритейл веригата Лидл България

Реклама

1.61 млрд. лева е общият принос на Лидл България към икономиката на страната. Това е резултатът  от оценката на икономическата дейност на  компанията, изготвена от Института за пазарна икономика (ИПИ). Темата бе представена на пресконференция на веригата, която се проведе на 24.11. в Гранд хотел „Милениум“ в София. Измерването на отпечатъка на компанията върху икономиката на страната бе направено за първи път през 2019 г. и оттогава е известно като „Ефектът Lidl“, което брандът използва за мото на събитието.

За модератор, от Lidl избраха водещия на „120 минути“,  Светослав Иванов. С богатото си портфолио от корпоративни събития, както и утвърдената роля на водещ и журналист в ефира на bTV, Светльо, както е познат на всички, е естествен избор за корпоративни и PR събития, церемонии по връчване на награди и конференции по теми от различните индустрии в България.

Благодарение на мултиплатформения свят на bTV Media Group bSTARS дава възможност за комплексно партньорство с популярни лица, което включва разнообразни комуникационни канали – телевизия, уеб, социални мрежи, радио, офлайн активности.