Екстра с MAGGI и многообразните герои от „Татковци

Новата продуктова линия за течни бульони на популярната марка бе главен герой в кухнята на забавния сериал за всички възрасти

Реклама

Във времето, в което българските продукции изживяват своя абсолютен ръст и вниманието на аудиторията е насочено към екрана, рекламодателите често избират локалното съдържание, в което да отличат и своите брандове. Заглавията с роден произход са близки по нрав и култура на зрителя и са подходяща среда за достигане до лоялния зрител, който може да направи паралел с преживяванията на героите и действията от тяхното ежедневие – работа, време със семейство и приятели, както и приготовленията в кухнята.

Необятни и оригинални възможности дава и първата в поредицата от нови и предстоящи продукции на bTV— „Татковци“, в партньорство с Dream Team. Сериалът поставя любопитната и рядко засягана тема за бащинството, която дава предпоставки както за атрактивни сюжетни развръзки, така и за оригинално присъствие на брандове. Nestlé е брандът, избрал консистентно да развие комуникацията си в сериала чрез естествено поставено в съдържанието присъствие, като по този начин промотира и новата продуктова линия на бранд MAGGI — течни бульони.

Популярният продукт, който често намира своето място в кухнята, бе главен герой в два поредни епизода на сериала, помагайки на семействата да приготвят ястия, които ги обединяват. С оригинално вплитане в сюжета и в унисон с емоцията на героите, течните бульони на MAGGI направиха своята екранна премиера в автентичния контекст на домашната кухня.

По този начин партньорството между медията и марките става сигурен източник на стабилна и канализирана стратегия, която заявява категорично, ярко и дългосрочно увереност в качеството и допълнителната стойност на своите продукти.

Клиент: Nestlé Bulgaria

Сезон: Есен 2021

Формат: Татковци

Канал: bTV

Агенция: Huts JWT