„Фермата“ с ударно завръщане през есента

Новият шести сезон на формата започва заснемане през лятото – а тук може да си припомните какво прави „Фермата“ толкова подходящ избор за успешни кампании

Реклама

 #goLOCAL С НОВАТА ФЕРМА

След пет успешни сезона, най-мащабната продукция у нас се наложи и като най-градивното и позитивно ТВ предаване в българския ефир. „Фермата“ разгръща темите за земята и природата, за изконните български ценности, традиции и занаяти, и мотивира зрителите да се завърнат към корените си. Шоуто е не само категоричният избор на зрителите в есенния праймтайм, но е и най-запомнящото се телевизионно събитие за 2019 година („Маркет линкс“). 360° видеото, което излъчихме от финала на „Фермата“, беше гледано от над 144 000 потребители, с почти 80% ръст спрямо миналата година. Tова го направи едно от най-гледаните видеа във видео платформата Youtube, където то беше под номер 2 в trending видеа за България в продължение на седмица.

„Фермата“ 2020 ще се завърне на екран през есента, за да стане отново незаменима част от ежедневието на всички българи, благодарение на мултиплатформеното си съдържание, което ще бъде достъпно по всяко време и на всички устройства. След страхотния успех на ексклузивната онлайн рубрика с нейните близо 200 000 уникални гледания, очаквайте през новия сезон още от Мирон и „Животът зад Фермата“.

Новият сезон, чиято продукция ще започне през летните месеци, е перфектният контекст, в който рекламодателите могат да позиционират брандове, с локален акцент в комуникацията и такива, които отговарят на тенденциите в потребителското поведение за увеличаване на търсенето на местни и природосъобразни продукти, като пост-ефект от периода на карантина.

В резултат на успешния проект през миналия сезон през есента на 2020 г. на българския пазар ще излезе и втори том на емблематичния за продукцията „Алманах“.

Тук, можете да научите повече за комуникационната кампанията.

АЛМАНАХ | ИСТОРИЯ НА БЪЛГАРЩИНАТА

Впечатляващи продажби с кампания, реализирана изцяло в bTV Media Group

Хитово заглавие

През последния сезон на „Фермата“  bTV Media Group пусна на пазара хитовото заглавие „Алманах: История на българщината“, чрез което влезе в хиляди български домове. Книгата беше част от мисията на „Фермата“ – да обедини българите и да повиши националното самочувствие.

Комуникация

Кампанията включваше множество активности, реализирани изцяло в платформите на bTV Media Group - продуктово позициониране във „Фермата“ и комуникация в социалните профили на предаването под формата на игра и анонс за събития към формата; рекламен спот, излъчен във всички канали на медията, в който популярните водещи Иван и Андрей припознаха изданието, както и допълнителна PR комуникация в дигиталните и радио платформи на медията. Събитията на „Фермата“, реализирани в два от големите търговски центрове в страната, на които беше представен Алманахът, привлякоха многохилядна публика, като само в Пловдив посрещнахме над 20 хиляди фенове.

Резултати

Кампанията, реализирана в bTV Media Group заедно с паралелната, безупречна дистрибуция на книгата, в рамките на месец и половина „Алманах: История на българщината“ изведе изданието на челни позиции в класациите на всички книжарници в страната и в Топ 5 на най-продаваните книги за 2019-а.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]