Harmonica във „Вкусът на България“

Био продукти в екологично чистата среда на непознатите кътчета във „Вкусът на България“

Реклама

Пътувайки из малките, не толкова познати места в България, водещата Мария Жекова, фотограф, кулинар и победител в MasterChef, се докосва до вкуса на българските продукти.

Съвсем логично, партньорството ни с harmonica стартира точно в този проект, в който основният 

фокус е автентичният вкус на родната кухня и чистата храна, произведена с внимание и грижа, както и хората, които с труда и отдадеността си съхраняват този вкус през годините.

Интеграцията на бранда harmonica е реализирана чрез елегантни визуализации на опаковките, както и чрез неподправения разказ на Мария, за това какво е важно за нея и каква е връзката между вкуса и начина, по който са добити и произведени продуктите.

На вниманието на зрителите ще бъдат представени четири млечни продукта от портфолиото на бранда, с които Мария ще сътвори разнообразни и интересни рецепти, вдъхновени от срещата ѝ с домакини от района, в който гостува.

Млечните продукти harmonica са произведени изцяло от био мляко от пасищни животни, отгледани в две семейни стопанства, а разказът на Мария за това какво тя самата цени и търси в продуктите, с които готви и консумира, помага бранд интеграцията да бъде органична част от съдържанието на предаването.

В резултат на съвместните усилия на медията, продуцента и клиента, успешно осъществихме продуктовата интеграция. Благодарим на harmonica, за това че се довериха именно на bTV за реализацията на пилотното присъствие на бранда в национален телевизионен ефир.

Клиент: harmonica

Продукт: прясно краве мляко, извара от козе мляко, сирене от краве мляко

Формат/предаване: „Вкусът на България“ Сезон 1