“Истински мед“ в двора на „Фермата“

Как темата за иновациите в пчеларството стана обект на дискусия в ефира на новия сезон на предаването

Реклама

В традицията и същността си на формат, който информира и култивира българското във всеки свой епизод, „Фермата“ отдели специално внимание на пчелите като важен фактор в екосистемата на хранителната ни верига и българските производители на мед. Основната идея на реализираната интеграция беше да се наблегне на важността на пчелите и проблемите, с които пчеларите в България се сблъскват ежедневно.

В текущия седми сезон на „Фермата“, участниците изпълняват регулярни задачи, свързани с изграждането на функциониращо стопанство. Една от тези задачи, в контекста на интегрирания продукт и инициатива, беше засаждането на медоносни растения на територията на стопанството. Подобен подход има в държави като Дания, където всеки земевладелец с обработваема земя е длъжен да засади поне 5 % от тази земя с медоносни цветя, за да има принос към свободната паша на пчели.

Така на 21.10.2021г. в стопанството на участниците от „Фермата“ 7 гостува Сергей Петров – основател на “Bee Smart Technologies” и програмата  „Осинови кошер“. Интересна и иновативна идея, чрез която всеки може да допринесе и подпомогне пчелар на територията на България, като осинови кошер за определен период от време.

Освен, че разказа и донесе на участниците нужните за изпълнението на задачата медоносни растения, гостът показа в ефира на бТВ демонстрационен портативен кошер и сподели с всички участници и зрители интересни факти, свързани с пчелите и защо те са толкова важен елемент във всяка екосистема.

Реализацията се разви като беседа между Сергей Петров и фермерите в предаването, което я превърна в една от най-органичните и автентични интеграции във формата дотук. След излъчване на ефирния епизод, сегментът с гостуването на Сергей беше качен във видео секцията в сайта на предаването - fermata.btv.bg.

Чрез комбинация от няколко брандирани поста в социалните мрежи - като ФБ пост в реално време + IG стори, линк пост към видеото на следващия ден и стандартен банер формат 300х600 във видео страницата в сайта fermata.btv.bg, успяхме да достигнем до максимален брой хора и органичнo да ангажираме аудиторията с бранда. Дисплей кампанията, с продължителност една седмица, подкрепи комуникационно радио присъствието на бранда и преизпълни планираните импресии, с което осигури цялостен 360º проект в контекста на висококачествено съдържание на всички платформи на bTV Media Group.

A по време на самото излъчване във формата е регистрирано увеличение на трафика към сайта и социалните профили на клиента от нови потребители, което я прави успешна и ефективна спрямо заложената крайна цел – популяризиране на програмата „Осинови кошер”.

 

Клиент: Bee Smart Technologies

Агенция: GK Services

Период на провеждане на кампанията: 18.10 – 22.10.2021

Формат и предаване: Фермата сезон 7