Изкушението McDonald’s в Предизвикателството SURVIVOR
Lovin’ the adventure!

Идеята
McDonald’s е марка, която в международен план има опит като един от основните спонсори на предаването SURVIVOR. Тази година, представителството на компанията в България също се включи като един от водещите брандове във формата.
Основната идея на продуктовата интеграция бе да обвържем марката McDonald’s с концепцията на предаването, като включим присъствие, което да е достатъчно силно и запомнящо се.
Едни от най-динамичните и интересни моменти в SURVIVOR са игрите, в които участниците мерят физически сили и психическа издръжливост. Kато стимул за доброто си представяне, победителите получават различни спрямо етапа на формата награди. Всяка една от тези награди е посрещана от тях изключително емоционално и напълно неподправено.
Интеграцията на марката McDonald’s се реализира в няколко ключови предизвикателства.
Лишенията и оскъдното количество храна, като част от регламента на риалити формата, направиха присъствието на McDonald’s още по-емоционално и впечатляващо. Още с обявяването на наградата – Big Mac Menu в специален анонс от водещия, бе предизвикана вълна от неподправен ентусиазъм сред участниците и силно желание за победа.
За да направим преживяването на участниците още по-вълнуващо, а присъствието на марката по-наситено, разгърнахме реализацията на цялата интеграция като обособихме ресторант McDonald’s само за тях и то сред природата - под открито небе. По този начин успяхме да пренесем една малка, но вкусна частица от удобствата на съвременното ежедневие в иначе изолираната среда на оцеляващите.
Комбинацията от непринудената реакция на участниците, в съчетание с концепцията на самото предаване и точното място за реализиране на интеграцията я направиха изключително видима и запомняща се.
Клиент: Сънфудс България ЕООД
Бранд: McDonald’s Bulgaria
Сезон: Пролет 2023
Канали: bTV
Агенция: Optimum Media OMD