Кампания, реализирана в ефира на bTV, е част от творческата колекция на egta

Продуктовата интеграция на новия вкус на сладоледи Froneri Bulgaria – NUII е част от третото издание на колекция от креативни телевизионни кампании от egta

Реклама

Как да лансираш продукт, грабвайки вниманието на зрителя в най-гледаното телевизионно време?

Третото издание на творческата колекция на egta (European trade body for marketers of advertising solutions) събра на едно място най-отличителните кампании от телевизионния ефир и една от най-запомнящите се интеграции, реализирани изцяло в ефира на bTV, е част от тях.

Традиционно колекцията изследва творчеството и сътрудничеството между медии, рекламодатели и агенции и подчертава потенциала на телевизията да бъде основен двигател за ефективност в медийния микс.

Тази година, обаче, изданието поставя специален акцент върху творческата сила на телевизионните търговски отдели. В тази колекция именно те са под светлината на прожектора.

Събраните кампании имат нещо общо: брилянтни умове, които се обединяват, за да дадат на марките това, от което се нуждаят. Те демонстрират различните начини, по които търговските екипи могат да излязат извън рамките на традиционната продажба на линейни и онлайн телевизионни канали, за да отговорят на нуждите на рекламодателите, предлагайки творчески, уникални и индивидуални решения. Именно така bTV Media Group участва в лансирането на новия вкус от сладоледи на директния клиент - Froneri Bulgaria.

Живописните кадри сред дивата природа на Филипините, наситената с емоции атмосфера и жажда за приключения, създадоха натурален контекст за обвързване на новия бранд сладоледи от Froneri Bulgaria - NUII със съдържанието на формата, а водещият на шестия сезон „даде“ гласа си за посланието в рекламния клип.

Вълнуващото партньорство със сладоледи NUII стартира със спонсорство на SURVIVOR, което се разгърна в целия период на излъчване. С ротация на разнообразни визуални криейтиви, комуникиращи различните вкусове на NUII, заявихме естествената връзка с цялостното усещане за природа, свобода и приключения. Седмица преди премиерата на клипа на сладоледи NUII подгряхме аудиторията чрез Cut-in формат на бранда в прогноза за Времето преди Централна емисия Новини. Вплетохме имиджова дума от стилистиката на NUII в сценария на прогнозата, синхронизирана с алтернативната форма на бранда.

В деня на старта на рекламния клип, както и ден след това, със специален преходен ефект реализирахме плавно преливане в премиум рекламен блок, в който излъчихме спота на сладоледи NUII, позициониран на първа и ексклузивна позиция. След премиерата на клипа, разгърнахме бранд комуникацията в разнообразни часови слотове в програмата на bTV. Развихме обвързването на NUII по линията на изкушаващо сладоледено приключение и по време на емоционалния финал на SURVIVOR с органично присъствие на бранда, чрез ефектен 3D mapping, интегриран в декора на студиото.

Клиентът сподели огромното си удовлетворение от реализираното позициониране: “Сътрудничеството между Survivor и NUII (нашата нова премиум марка) беше перфектната подкрепяща кампания в годината на пускането й на пазара. Индивидуалността на марката и естеството на продукта съвпадат перфектно с мисията на Survivor да предизвикаш себе си да изследваш новото и непознатото. Много сме щастливи, че намерихме допирни точки и достатъчно синергия, за да промотираме марката за първи път дори в промо видеоклиповете на предаването, което позволи на марката да изпъкне по естествен начин. Вярвам, че продължаваме да изграждаме основите на едно успешно и дългосрочно сътрудничество, което ще доведе до още по-ефективно и запомнящо се преживяване за всички наши клиенти." Александър Котев, регионален бранд мениджър на групата Фронери България.