Коя е подправката на успеха?

Правилното планиране и верният партньор водят до сигурни постижения

Реклама

„Празнувай Великден с настроение от радио N-JOY и апетитни ястия с VEGETA“ – така започна едноседмичната кампания на подправката по рецепта на майката природа! В периода преди един от най-светлите празници за християнската общност, брандът VEGETA проведе игра в ефира на една от най-големите радиостанции в страната.

Всеки делничен ден в кулинарната рубрика на радио N-JOY разказахме историята на марката, представихме разнообразието от подправки и миксове VEGETA. Водещата Нейа провокира слушателите да експериментират и изберат своето кулинарно изкушение, което да приготвят с VEGETA, давайки различни примери и рецепти. За да може да спечели подарък от VEGETA, слушателят трябваше да отговори правилно на дневния въпрос, публикуван заедно с визия и линк към клиента във Facebook страницата на радиото.

Промо-анонси в рекламен блок и лайв анонси от водещите даваха информация за играта и VEGETA през целия ден. Налагането на марката се подсилваше чрез спонсорски заставки преди рубриката при Нейа и лайф анонси от другите водещи. Информацията за играта и VEGETA се публикува на сайта на радио N-JOY, секция игри. В допълнение във Facebook профила на радиото, всеки ден имаше публикации с визия на спонсора.

 

 

За периода на играта кампанията пожъна страхотен успех, като само участниците във Facebook бяха близо 6 хиляди.