Кулинарни върхове в света на технологиите със Samsung и Лора Капустина

Samsung Dual Cook Flex и Лора Капустина във вълнуваща тематична кампания

Реклама

Във връзка с представянето на пазара на иновативната фурна с гъвкава врата Samsung Dual Cook Flex, bTV Media Group реализира партньорство между марката и един от най-интересните и талантливи участници в последния сезон на хитовия формат MasterChef – Лора Капустина.

Колаборацията се разви в тематичния блог на Лора Капустина, посветен предимно на кулинарни истории и приключения, както и в профилите ѝ в социалните мрежи Instagram и Facebook.

Чрез две публикации, изцяло посветени на новия уред от продуктовата гама на Samsung, Лора Капустина осъществи любопитно за аудиторията ревю на фурната чрез паралелно приготвяне на две по две несъвместими ястия – риба и кейк и броколи със сирена и пай с горски плодове.

С цел достигане до всички последователи на Лора в дигитална среда, създадохме специални продуктови кадри, изцяло в стилистиката на профила ѝ в Instagram, които да препращат към постовете в блога ѝ.

Кампанията се отличи с интересно съдържание, поднесено по максимално естествен начин и изцяло съобразено и моделирано според спецификата на бранда, профила на Лора Капустина и каналите на комуникация, за да докосне аудиторията и да задържи нейното внимание и да постигне поставените цели.

Клиент: Samsung Bulgaria

Агенция: Broks Vision

Сезон: Лято 2019

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]