Реклама
Да хванеш вълната през призмата на нестихващата радост от среща с желан човек – именно това направиха от магазин CCC с избора си на Виктор Стоянов в ефективна кампания на живо. Събитието в първата събота на Юни даде възможност на всички фенове да се запознаят и снимат с първия български ерген, чийто любовен избор следяха милиони зрители в ефира на bTV през Пролет 2022г.
Кампанията бе анонсирана с творческа покана във Facebook профила на бранда, събирайки в едно слабостта на дамите към обувките и изключителния интерес към тъмнокосия Виктор. Два дни преди събитието самият той се обърна към многобройната си аудитория с покана и готовност да се запознае със своите фенове.
За събитие, в магазина на CCC с рози бяха маркирани модели на обувките, които при закупуване, осигуряваха възможност на клиента за снимка и автограф с Виктор. Желаещите да се снимат с „Ергенът“ пред арката на магазина бяха стотици и самото събитие продължи близо два часа.
Освен със снимка и чифт обувки, някои от феновете си тръгнаха и с магнит с автографа на Виктор.
Кадри от самото събитие може да проследите тук.