Любовта на жената минава през…магазина за обувки

Ефектна колаборация между „Ергенът“ Виктор Стоянов и CCC обедини слабостта на дамите към обувките и еуфорията по най-романтичното риалити в ефира

Реклама

Да хванеш вълната през призмата на нестихващата радост от среща с желан човек – именно това направиха от магазин CCC с избора си на Виктор Стоянов в ефективна кампания на живо. Събитието в първата събота на Юни даде възможност на всички фенове да се запознаят и снимат с първия български ерген, чийто любовен избор следяха милиони зрители в ефира на bTV през Пролет 2022г.

Кампанията бе анонсирана с творческа покана във Facebook профила на бранда, събирайки в едно слабостта на дамите към обувките и изключителния интерес към тъмнокосия Виктор. Два дни преди събитието самият той се обърна към многобройната си аудитория с покана и готовност да се запознае със своите фенове.

За събитие, в магазина на CCC с рози бяха маркирани модели на обувките, които при закупуване, осигуряваха възможност на клиента за снимка и автограф с Виктор. Желаещите да се снимат с „Ергенът“ пред арката на магазина бяха стотици и самото събитие продължи близо два часа.

Освен със снимка и чифт обувки, някои от феновете си тръгнаха и с магнит с автографа на Виктор.

Кадри от самото събитие може да проследите тук.