„Ловци на храна“ – възможност за рекламодателите да обвържат бранда си с висококачествено съдържание чрез микс от алтернативни форми на реклама и продуктово позициониране

“Дерони” се довери на най-популярното предаване за готвене, пътуване и традиции на българския медиен пазар за постигане на комуникационната си цел

Реклама

Клиент: ДЕРОНИ

Бранд: Староселска лютеница

Сезон: Есен 2017

Канали: bTV

Директен клиент

Комуникация:

Активацията осъществява изключително добра синергия между основната идея на предаването - да възроди българските кулинарни традиции, и комуникационната цел на клиента – да се утвърди като производител на висококачествени, локални продукти за трапезата на българското семейство.

Рекламни форми:

Продуктово позициониране, спонсориран промо-анонс, Main ID и Break ID с включена интеракция на рекламно лице с продукта.

Партньорството с клиент „Дерони“ е реализирано чрез продуктово позициониране в предаването и спонсориран промо-анонс, излъчен в програми на bTV, които достигат желаната аудитория. Комуникацията е надградена чрез „Специална коледна активация“ - пакет от излъчвания на елементи от опаковката на bTV - Main ID и Break ID, чиято творческа концепция включва участие на основното лице на предаването – chef Андре Токев в интеракция с продукт „Староселска лютеница“.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]