Реклама
Инфлуенсърите са свикнали да получават подаръци от множество брандове. PR пратките са подходящ начин за комуникация при лансирането на нови продукти, които получават допълнително визуализация в профилите на популярни лица в социалните мрежи.
За първи път обаче от Fashion Days, инфлуенсърите получиха хейт. В своята креативна кампания, осъществена в партньорство с агенция Human, чието начало вдъхновяват социалните мрежи на известни българи, брандът събра хейт коментарите от профилите на избрани инфлуенсъри и ги превърна в персонализиран мърч на тениска. Всяка обида по тях е ръчно изписана, но със специална боя, която изчезва след първото изпиране. Целта на кампанията е да напомнят на самите тях, но и на последователите им, че хейтът е временен, но стилът остава завинаги, затова най-добре е да следваме себе си.
Като популярно лице от телевизионния екран и човек, който често се самоиронизира, Николаос направи демонстрация на своите последователи (и хейтъри) как лесно се измива омразата. Публикацията в профила на Николаос Цитиридис от кампанията може да видите тук: