Николаос Цитиридис в кампанията „Измий хейта“ на Fashion Days и Human

Модният бранд отправя послание, в което се включи и любимият комедиен водещ на bTV

Реклама

Инфлуенсърите са свикнали да получават подаръци от множество брандове. PR пратките са подходящ начин за комуникация при лансирането на нови продукти, които получават допълнително визуализация в профилите на популярни лица в социалните мрежи.

За първи път обаче от Fashion Days, инфлуенсърите получиха хейт. В своята креативна кампания, осъществена в партньорство с агенция Human, чието начало вдъхновяват социалните мрежи на известни българи, брандът събра хейт коментарите от профилите на избрани инфлуенсъри и ги превърна в персонализиран мърч на тениска. Всяка обида по тях е ръчно изписана, но със специална боя, която изчезва след първото изпиране. Целта на кампанията е да напомнят на самите тях, но и на последователите им, че хейтът е временен, но стилът остава завинаги, затова най-добре е да следваме себе си.

Като популярно лице от телевизионния екран и човек, който често се самоиронизира, Николаос направи демонстрация на своите последователи (и хейтъри) как лесно се измива омразата. Публикацията в профила на Николаос Цитиридис от кампанията може да видите тук: