Новият сезон на „Гласът на България“ предлага възможност за крос-медийни интеграции за разнообразие от брандове
Moto Pfohe избра най-гледаното предаване за Пролет 2018-та за позициониране на „Автомобил на Европа“

Клиент: Moto Pfohe
Бранд: Volvo XC40
Сезон: Пролет 2018
Канали: bTV
Комуникация:
В сезон 5 на „Гласът на България“ комуникирахме новия компактен SUV Volvo XC40, носител на наградата „Автомобил на Европа“ за 2018 г. Показахме как две от финалистките пътуват в автомобила към студиото за финалните битки. В продуктовите сцени визуализирахме както красивия интериор на автомобила – централния дисплей с авангарден тъч скрийн, така и пълния профил на екстериора и стабилното поведение на автомобила на пътя.
Комбинирахме продуктовото позициониране в телевизия с присъствие на сайта glasat.btv.bg, където направихме landing страница под името VOLVO FOTO и качихме забавни boomerang видеа на участниците, направени в автомобила. Насочихме потребителите към конфигуратора на www.volvocars.bg чрез специален бутон „Научи повече“, където всеки можеше да поиска своята индивидуална оферта.
Активности: Продуктово позициониране в телевизия + специален дигитален проект
Контакти:
bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]