Още по-близо до хората с лицата на bTV Media Group

Българските зрители оценяват популярните лица на bTV Media Group като близки до себе си хора, на които могат да се доверят*. Това гарантира успех за кампаниите, обвързани с тях - ето някои примери от успешно реализираните проекти.

Реклама

Лятото вече е много близо. След последните няколко месеца, прекарани в изолация у дома, всички вече търсят безопасното „бягство“ от познатите четири стени на своя дом, като прекарват повече време навън в игри, разходки, походи в планината. Във всички тези моменти константа обаче е присъствието на дигиталните устройства, които ги съпътстват. Предвид този важен факт, ние от bTV Media Group знаем, че летните месеци са изключително благоприятен период за реализиране на разнообразни цветни и свежи проекти, които грабват вниманието на аудиторията и допълнително спомагат за засилването на връзката между брандовете и техните публики.

bSTARS предлага многобройни възможности за колаборация с някои от най-известните лица в българския телевизионен ефир в кампании за своите партньори. Чрез лоялността на своите последователи, своя собствен почерк и креативни идеи, популярните лица на bSTARS допринасят за достигането до нови потребители, докато същевременно предават автентично посланията на бранда, с който си партнират и в който вярват.

bTV Media Group реализира множество специални мултиплатформени проекти с лица на bSTARS със свои партньори през изминалия летен сезон и споделяме някои от тях в следващите редове.

Мултиканална, свежа и изключително тематична кампания за новия вкус BOSS Full Rocky Road – “Не стой на едно място!”

                        

През изминалото лято, bTV Media Group изгради мултиплатформен алтернативен подход за комуникация на посланията на новия Boss Full Rocky Road в телевизионен ефир, дигитална среда и социални медии с едно от най-харесваните лица на bTV – чаровната водеща на „Времето“ Натали Трифонова.

Кампанията беше реализирана в дигиталното пространство чрез специална лендинг страница с 4 видеа и тематична фотосесия с Натали Трифонова, ТВ ефир чрез алтернативен формат каш реклама, както и чрез социалните мрежи на Натали.

https://www.btv.bg/article/reklama/tv/bfeed/multikanalna-svezha-i-izkljuchitelno-tematichna-kampanija-za-novija-vkus-boss-full-rocky-road-ne-stoj-na-edno-mjasto.html

Foodpanda и Лео Бианки – как да спестим време и да аранжираме перфектната чиния

                        

Талантливият и артистичен Лео Бианки осъществи рубриката „Хитринките на Лео“ в колаборация с Foodpanda. В проекта Лео показва как с минимални усилия поръчанатa вкуснa храна от Foodpanda може да изглежда като шедьовър, приготвен у дома.

Кампанията беше реализирана в специален блог за храна и преживявания goodfoodtour.bg и подкрепен комуникационно чрез социалните мрежи на Лео Бианки.

https://www.btv.bg/article/reklama/tv/bfeed/obvarzvane-na-marki-s-lica-na-btv-media-group-1.html

Красива и творческа дигитална кампания за перфектната хидратирана кожа с Eucerin и Лора Капустина

                       

По случай въвеждането на пазара на новия хидратиращ продукт на Eucerin Hyaluron-Filler Ултралек хидратиращ гел, осъществяваме красива, изключително женствена и артистична кампания с бюти и кулинарния блогър, участник от сезон 5 на MasterChef – Лора Капустина.

Кампанията се реализира в рамките на сайта ladyzone.bg чрез два специално разработени материала на тема „хидратация“, подкрепени визуално със създадени за проекта кадри на същата тема с цел автентично позициониране на продукта в потребителското полезрение чрез любимо популярно лице. Именно поради тази причина Лора вплита в поредица от публикации продукта и в своите социални мрежи.

https://ladyzone.bg/krasota/lora-kapustina-i-ritualite-j-za-krasiva-kozha-polagam-usilija-ot-sutrin-do-vecher-malki-i-lesni-no-mnogo-efektivni.html

Звезди от „Гласът на България“, сезон 6, с участие в едно от най-големите музикални събития у нас – Coca-Cola Happy Energy Tour

                        

Две от най-харесваните лица от шестия сезон на хитовото музикално предаване „Гласът на България“ се включиха в програмата на Coca-Cola Happy Energy Tour в два града в страната, заедно с едни от най-любимите артисти на българската поп сцена. Вениамин Димитров и Надежда Александрова поканиха чрез профилите си в социалните мрежи своите последователи да не пропускат двете събития. По време на концертите изпълниха по два кавъра на популярни парчета и зарадваха своите фенове в публиката, които имаха невероятната възможност да се докоснат до тях и да слушат изпълненията им на живо.

Екипът на bTV Media Group остава на разположение за реализация на колаборация чрез лицата от портфолиото на bSTARS при направено запитване.

*Национално-представително проучване на „Маркет Линкс“ с извадка от 1224 лица на възраст 18-54 г., реализирано по метода на прякото-лично интервю в периода 18-26 май 2020.

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]