По линията на Родопите с „Пиринско“

Кампанията на Карлсберг България под наслов „Вагон за отдих“, която спечели златна награда на конкурса Effie Bulgaria

Реклама

Една от най-социално отговорните и вдъхновяващи категории на родния конкурс за ефективност Effie Bulgaria - „Положителна промяна“ намери своя златен победител в лицето на кампанията на Пиринско – “Вагон за отдих”. С нея брандът обогати туристическото изживяване на пътници и любители на красивата природата и превърна маршрута на родопската теснолинейка Септември – Добринище в незабравимо лятно преживяване с освежаваща бира в ръка.

Повод за кампанията е 100-годишният юбилей на жп линията през 2021г., а широкото популяризиране на проекта води до значително повишаване на туристическия поток, благодарение на което родопската теснолинейка попадна дори в Топ 10 на най-добрите пътувания с влак на “Гардиън“. Инициативата на Карлсберг България, подкрепена от творческата мощ на най-ефективната агенция на 2021г. – Noble Graphics, предоставя широка информация, както онлайн, така и офлайн по линията на теснолинейката относно възможните маршрути във „Вагона за отдих.“ Като ценител на природното богатство, брандът обединява сили с млади ентусиасти и сдружения, приели за своя мисия запазването и възстановяването на теснолинейката с цел да съживи нейния магичен дух и сериозно облагородява туристическото изживяване по маршрута. Освен символиката около самия юбилей, кампанията с апел „Навън с Пиринско“ е положително възприета и от широката публика сама по себе си, във времето, в което всички искат да са навън и да се наслаждават на националната природа на фона на ограниченото международно пътуване.

В качеството си на туристическа атракция, проектът бе отразен и в специални материали в сутрешния уикенд блок на bTV Media Group – „Тази събота“ с участието на представител от гражданско сдружение „За теснолинейката.“ Благодарение на популяризирането му, проектът спечели голям брой доброволци за облагородяване на спирките по трасето.

Освен мащабната комуникационната рамка, създадена от самия рекламодател, кампанията бе подсилена и в уеб платформите на bTV Media Group. Пътуването в родния дом на едноименния бранд бе главен герой в поредица от материали с детайлен очерк на преживяването и красотата на родната природа по пътя към най-високата точка по трасето. Сайтът ladyzone.bg представи 5 начина за пълноценно изживяване на пътуването и съвети за оптимално разглеждане на забележителностите от всяка спирка. Новинарският флагман на групата btvnovinite.bg, с основната си роля да информира, споделяше всички детайли, необходими за навременно организиране на планинското пътешествие от интерес за аудиторията.

„Положителна промяна“ е една от новите категории, които се присъединяват към глобалния конкурс Effie на локално ниво в България. Като дългогодишен партньор, подкрепящ ефективността във всичките й форми, bTV Media Group се включи в церемонията с любимите лица на „Преди обед“ Деси Стоянова и Сашо Кадиев, които взеха участие като водещи за втора година.