По вода да ти върви с Kärcher и радио N-JOY

Поредната успешна алтернативна кампания в ефира на радио N-JOY

Реклама

Kärcher– най-големият производител на почистваща техника в света, беше представен за 5-ти пореден път в ефира на радио N-JOY по нестандартен начин. Специално за нуждите на клиента създадохме специална игра-рубрика, която разкриваше предимствата на бранда и същевременно поднесохме полезна и интересна информация за нашите слушатели.

В продължение на 2 седмици във Facebook страницата на радио N-JOY беше представена гамата от водоструйки на Kärcher. Водещият на “Сутрешното шоу на Инспектор N-JOY“ (7.00 – 10.00 ч.) съобщаваше разнообразни факти за уредите и предизвикваше аудиторията да се включи  в играта. Желаещите да участват трябваше да отговорят на въпрос под дневния пост, обвързан с информацията за продукта.

За да бъде позиционирането на клиента максимално пълноценно, на сайта на радиото njoy.bg беше публикувана инфо страница за играта и респективно за продуктите на клиента. Слушатели, регистрирали се за участие в играта и дали верен отговор, спечелиха награди на случаен принцип, като Kärcher бяха подсигурили общо 10 дневни награди и една голяма награда в края на играта – водоструйка К25, лимитирана серия.

Кампанията постигна завидни резултати – с персонален отговор се включиха над 7 300 участника. Броят достигнати със сигурност надвишава тази цифра, като се има предвид, че на дневна база радио N-JOY достига до над 1 милион и 300 хиляди слушатели.