Повече от атрактивна рекламна възможност в социалните канали на bTV Media Group

Лицевите технологии се разгръщат с обичаните формати на bTV Media Group

Реклама

bTV Media Group продължава да затвърждава високотехнологичните си стандарти чрез иновативни и актуални решения в една от най-популярните социални платформи.

 

bTV стартира интеграция на филтри с добавена реалност в социалните профили на някои от най-актуалните и популярни предавания и спортни събития.

 

Приключението с помощта на аугментирана реалност (AR) в Instagram започва с грим и карнавална кампания на един от най-разпознаваемите козметични брандове -  AVON и едно от най-любимите музикални предавания - „Гласът на България“, в лицето на V-репортера на предаването, Александра Петканова. 

 

Филтрите, които сме приготвили, ще пренесат феновете на „Гласът на България“ на сцената на шоуто в Instagram, където всеки може да се превърне в блестящ изпълнител със страхотен интерактивен грим, благодарение на AVON.

 

Активацията с филтри на предаването дават възможност на редица брандове за запомнящо се и ефективно рекламно позициониране в атрактивна медийна среда за комуникация. И всички това в контекста на висококачественото съдържание, което bTV Media Group предоставя на своите потребители.

 

Именно чрез достъпа до него, филтрите могат да бъдат в различни дизайни. Потребителите от своя страна могат да ги използват в ежедневната комуникация помежду си или да ги споделят за по-широка разпознаваемост. Филтрите реагират и на най-леките мимики на лицето, което допринася за още по-креативен резултат.

Видове филтри с добавена реалност:

  • Филтри, които добавят различни обекти и текстури към лицето, тялото или фона;
  • Разкрасяващи филтри, които могат да променят тена на кожата, да добавят грим и блясък, да променят прическата;
  • Филтри с геймификация , където потребителите трябва да се включат в различни предизвикателства. Те могат да бъдат споделяни с други участници, за да се състезават за резултати.

За успешната реализация на бранд интеграциите и за да могат посланията да достигнат едновременно до многобройните ТВ и онлайн потребители, bTV Media Group насърчава ангажирането на известни лица. Те могат бъдат както от екрана и сайтовете на групата, така и от социалните мрежи. Така предоставяме на нашите партньори допълнителен инструмент за разгръщане на пълния потенциал на техния бранд във всички платформи.

За повече подробности може да се обърнете към колегите от отдел „Дигитални продажби“ на [email protected] , които ще обсъдят персонално всяка възможност за вашия бранд в уеб света на интерактивните активации.