Празнуваме българското с вино „БОЛГАРЕ“ на финала на Фермата 2022

Домейн Бойар с тематична продуктова интеграция в духа на традиционните ценности

Реклама

Ако има формат, който мигновено да създава асоциация с национални традиции и българска идентичност, то това е телевизионният феномен „Фермата“. В последния си сезон, форматът премина под мотото „Мостът на времето“ и триумфира с грандиозен дългоочакван финал през Декември.

Именно там развихме по естествен начин партньорството с Домейн Бойар чрез тематична бранд интеграция на вино „БОЛГАРЕ“, като бранд съхранил в себе си вечните традиции на българите и силата на семейните ценности.

Реализация

На сцената на „Фермата“, като връзка с мотото на сезона „Мостът на времето“, позиционирахмe брандирана винена витрина с подредени специални награди от Домейн Бойар за всеки от шестимата финалисти – селекция вина „БОЛГАРЕ“, като символичен мост към българския бит и култура.

Във вълнуващия финал на живо наградата се комуникира по смисловата линия на мисията на клиента да затвърди традициите на българите във винопроизводството.

Наред със селекцията вина „БОЛГАРЕ“, нашите партньори от Домейн Бойар подариха на всеки от шестимата финалисти и по една индивидуална и уникална за всеки народна носия, изразяваща красотата на българската шевица. Всяка от носиите бе изработена специално за конкретния участник, пресъздаваща дух и традиция от различни региони в страната ни.

Подсилихме сцената с анонс от водещ с вплетено посланието и връзката на бранда „БОЛГАРЕ“ с магичната сила на шевицата, традицията и отношението към детайлите. Синхронизирахме анонса с визуализация на щанда с вината „БОЛГАРЕ“ и ефектно представяне на модели, облечени в носиите, което също подсили темите за родолюбието, традициите, историята и обичаите.

Клиент: Домейн Бойар

Бранд: БОЛГАРЕ

Агенция: Аргент 2002

Сезон: Есен 2022

Канал: bTV