През 2018 година bTV Media Group зададе нова тенденция на българския рекламен пазар чрез бранд интеграции в 360° Livestream

След успешната първа бранд интеграция в 360° Livestream в България на сцената на финалния епизод на „Гласът на България” и Nova Brasilia се възползва от уникалната възможност да популяризира марката си, чрез спонсорство на 360° Livestream на финала на топ продукцията за сезон Есен 2018 – „Фермата“

Реклама

Безспорният успех на първата бранд интеграция в 360° Live Video в България на сцената на финалния епизод на „Гласът на България” беше затвърден с ефективното рекламно позициониране и в 360° VR Livestream на финала на „Фермата: Съединение“.

Последният епизод на „Фермата“ събра рекорден брой зрители онлайн на сайта fermata.btv.bg, където феновете можаха да го проследят през 360-градусова камера. Близо 80 хиляди уникални потребители станаха съпричастни с финалните битки по иновативен за този формат начин. 67 % от феновете проследиха дуелите между четиримата финалисти от мобилните си устройства. Средната продължителност на гледане е 8:59 минути. 

Nova Brasilia, със съдействието на медийна агенция HAVAS, беше марката, която се довери на bTV Media Group за ефективно рекламно позициониране в 360° VR Livestream на финала на „Фермата“. За реализацията на този проект медията отново партнира с 5th Degree Studio, които осигуриха технологичното изпълнение.

По време на живото предаване анонсите на водещите препращаха към сайта на риалити шоуто, където зрителите се насладиха на уникалното технологично изживяване, което ги „пренесе“ директно на сета на предаването, на живо. След техните лайв анонси са отчетени и пиковете на онлайн гледаемостта. Кратките алтернативни бранд анимации на Nova Brasilia, които се появяваха на екраните на зрителите на лайвстийм-а , бяха съчетани с интерактивни cut-in форми. Едно от най-интересните предимства на 360° VR Stream-a e, че зрителите могат да се насладят не само на неповторим ъгъл на гледане, но и на случващото на сет-апо време на рекламите. Именно в този най-любопитен за зрителите момент те бяха насочени към седналата в публиката баба на Горан, която е основен персонаж в комуникационната стратегия на Nova Brasilia, чрез 3D рекламни форми. След като зрителите бяха предизвикани да завъртят камерата към нея, на екраните до въртяща се чаша с надпис Nova Brasilia се изписваха различни интерактивни текстове под формата на cut-in: „Това е бабата на Горан. А сега е идеален момент да се обадиш на твоята“ и „Горан доведе баба си във „Фермата“, а с твоята може да се видите на 100% кафе“.

За популяризирането на интерактивния финал bTV Media Group създаде и забавен промоционален клип, в който Горан показва на баба си как може да гледа финала през телефон, таблет, че дори и VR очила. Посланието - чрез 360° VR Live Stream всеки един зрител може по нов, лесен, вълнуващ и персонализиран начин да се наслади на финала на „Фермата".

За пореден път, bTV Mediа Group показа иновативен подход към пазара, предоставяйки на аудиторията висококачествено съдържание по уникален и ефективен начин, чрез интегрираната сила на медийните платформи на групата. Ефективната крос-медийна кампания на Nova Brasilia за популяризиране на партньорството за 360° VR Live Stream на финала на Фермата включваше наситена банер комуникация с ключова визия снимката на Горан и баба му беше в цялата мрежа на bTV, с основен фокус беше във fermata.btv.bg; както и таргетирани телевизионни активности, включващи различни спонсорирани, промоционални форми, лайв анонси на водещите и спонсорски заставки.

Финалът на четвъртия сезон на най-успешното издание на „Фермата“ покори и топ позициите в зрителските ТВ класации. Той събра рекордните над 1,5 милиона зрители пред екрана, които проследиха как Дидо от Д2 спечели три от четири битки и огромна зрителска подкрепа.

Над 54% от всички пред екрана гледаха как двамата популярни участници се изправиха в два финални сблъсъка - въпроси по българска история от Алманаха и играта „Кутии“, в които музикантът взе категоричен превес над Ваня Стамболова, след което спечели и по-висок зрителски вот. Финалът на „Фермата: Съединение“ предизвика огромен интерес сред зрителите от всички възрастови групи - с рекордните 48,2% дял за 18-49 и 53,4% за младите на възраст 18-34. Кулминацията на зрителския интерес по време на финала е в около 22:30 часа, когато финалният сблъсък е гледан от близо 1 635 000  зрители.

„Фермата: Съединение" събра 21 участници, които се учиха на българска история, стари български обичаи и занаяти, коваха, градиха и възродиха изоставеното стопанство на дядо Петко. Разнообразието от характери и лични истории, както и неимоверните усилия на участниците, задържаха вниманието на зрителите от всички таргет групи и населени места в хода на целия сезон. 

 

Епизодите бяха налични и на btvplus.bg до седем дни след ефир, където бяха регистрирани 770 783 уникални видеогледания за периода 07.09.5018-23.12.2018.

След поредния успешен сезон на „Фермата“ bTV подготвя снимките на следващия. Вече започнаха записванията за кастинга за сезон 5. Това предоставя възможност на брандовете и следващия есенен сезон да обвържат продуктите си с висококачествено съдържание. Разпространението на „Фермата“ на всички платформи и големият интерес на зрителите към съдържанието създават условия за осъществяване на високоефективни комуникационни кампании, които достигат до максимално голяма и качествена аудитория.

Източник: ГАРБ, Google Analytics

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]