Приключения, на които не можеш да устоиш

Как оцеляването може да бъде приятно и комфортно с помощта на правилните партньори – Decathlon и NUII в SURVIVOR Скритият идол

Реклама

Дългоочакваното завръщане на Survivor с неговия шести сезон в ефира на bTV Media Group припомни на зрителите как природата може да бъде красива, но и предизвикателна. В игра на характери, в която емоция и разум често са в контраст помежду си, да откриеш верен партньор, с когото да покорявате битки, е една от основните предпоставки за победа. В един миг отборната игра прелива в индивидуално съревнование, и точно тогава адаптивността се превръща най-големия коз за участниците.

Независимо дали в отбор или сам срещу всички, участникът, който винаги ще има предимство, е този с най-добрата подготовка и екипировка. В синхрон с приключенския характер на формата, осъществихме две кампании с някои от най-иновативните и подходящи брандове за контекста на предаването.

Твоето следващо приключение с NUII

Живописните кадри сред дивата природа на Филипините, наситената с емоции атмосфера и жажда за приключения, създадоха натурален контекст за обвързване на новите сладоледи NUII със съдържанието на формата, а водещият Владо Карамазов „даде“ гласа си за посланието в рекламния клип.

Целта на комуникацията беше постигане на преживяванe за всички сетива с цел разширяване на кръгозора извън познатите границите на насладата, в контекст, който задоволява жаждата за приключения.

Вълнуващото партньорство със сладоледи NUII стартира със спонсорство на SURVIVOR, което се разгърна в целия период на излъчване. С ротация на разнообразни визуални криейтиви, комуникиращи различните вкусове на NUII, заявихме естествената връзка с цялостното усещане за природа, свобода и приключения. Седмица преди премиерата на клипа на сладоледи NUII подгряхме аудиторията чрез Cut-in формат на бранда в прогноза за Времето преди Централна емисия Новини. Вплетохме имиджова дума от стилистиката на NUII в сценария на прогнозата, синхронизирана с алтернативната форма на бранда.

В деня на старта на рекламния клип, както и ден след това, със специален преходен ефект реализирахме плавно преливане в премиум рекламен блок, в който излъчихме спота на сладоледи NUII, позициониран на първа и ексклузивна позиция. След премиерата на клипа, разгърнахме бранд комуникацията в разнообразни часови слотове в програмата на bTV. Развихме обвързването на NUII по линията на изкушаващо сладоледено приключение и по време на емоционалния финал на SURVIVOR.

Твоят дом под звездите от Decathlon Bulgaria

В екстремни условия на дъжд и вятър, пясък и кал, и в компанията на многообразие от насекоми, влечуги и птици, които предлага природата на Филипините, възможността да спечелиш спален комплект с пълно оборудване е почти като недостижим блян. Именно това, обаче, се случи на част от участниците в SURVIVOR Скритият идол, благодарение на партньорите ни от Decathlon Bulgaria. Предоставените надуваеми легла, дюшеци, възглавници, хамаци осигуриха истински комфорт на едно от племената.

Бранд интеграцията на клиента бе допълнена и на самия финал с предоставянето на пълно къмпинг оборудване на победителя. Палатка, надуваем дюшек за двама, двоен спален чувал, възглавница, сгъваеми столове и маса, хамак, лампа за къмпинг, надуваема хладилна чанта, термоси, и комплект съдове и посуда очакваха последния оцелял и неговото следващо outdoor приключение.

Форматът намери своите двама партньори в лицето на NUII (Froneri Bulgaria) и Decathlon Bulgaria, чиито интеграции се реализираха по запомнящ се начин посредством органичното позициониране в контекстуално подходяща среда за продуктовата гама на съответния бранд. С желание за съпреживяване на емоцията, партньорствата се разгърнаха до самия финал, обединявайки вселените на двата бранда, SURVIVOR и bTV Media Group.