Радио кампаниите - достъпен и ефективен начин за постигане на видими резултати

Инициатива на радио N-JOY и bTV Радио в подкрепа на бездомните животни осигури 3 тона храна за приют в София

Реклама

В рамките на един месец радио N-JOY и bTV Радио отделиха специално ефирно време за кампанията „Подай лапа“, която насочи вниманието към бездомните животни и всички широко коментирани, но неверни твърдения за тях. Информационната кампания беше проведена в партньорство с приюта „Animal Rescue” и подкрепата на Pedigree и Whiskas. Част от нея бяха редица интервюта с ветеринарни лекари, професионалисти от приюта, осиновители на бездомни животни, както и игра във Facebook профила на радио N-JOY, която показваше красивите обитатели на приюта. Целта на интервютата бе да информира в дълбочина слушателите за ситуацията с изоставени или безстопанствени животни в страната, какви са основните причини за наличието на бездомни животни, кои са проблемите, които най-често срещат приютите, колко ефективна е кастрацията за разрешаването на проблема, защо котките не могат да бъдат бездомни и как всеки от нас може да бъде полезен. Диалогичната форма на представяне на темата даде възможност на слушателите да чуят различни професионални гледни точки по десетки въпроси, засягащи безстопанствените животни, по достъпен, достоверен и ангажиращ начин.

 

Игровият елемент от друга страна, представи кучета и котки, които са част от приюта, за да могат повече хора, да видят, че тези животни са също толкова достойни за любов, както всички останали. Реакциите покрай кампанията бяха изключително позитивни, като за едва четири двойки животни получихме над 1 500 реакции, коментари и споделяния в социалните мрежи. Призивът към потребителите бе да покажат своята ангажираност към конкретни бездомни животни. Играта даде възможност на аудиторията да подкрепи кампанията „Подай лапа“ по начин, който не ги ограничава или задължава. Благодарение на участието на всички партньорите на радио N-JOY и bTV радио - Pedigree и Whiskas - дариха 3 тона и 400 килограма храна на приюта „Animal Rescue”. Защото всички въвлечени в кампанията вярват, че няма значение кой приятел ще си избереш, всички животни заслужават грижа и любов!

Кампанията бе структурирана така, че да предостави достатъчно информация на заинтересованите и да ангажира аудиторията, чрез различни канали – радио и онлайн. Комбинацията от националните ефири на радиата N-JOY и bTV Radio дава достъп до две съвсем различни и неприпокриващи се аудитории, като по този начин допринася за мултиплициране на ефекта от комуникацията и увеличаване на броя потребителите, които са информирани.

Контакти:

bTV Radio Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 8039 090
e-mail: [email protected]