Радио N-JOY пита: Готови ли бяхме за Черния петък?

Как протече седмицата преди голямото пазаруване – ценни съвети от ефира на радио N-JOY и социалните му канали

Реклама

Bcяĸa гoдинa извecтният yиĸeнд нa paзпpoдaжбитe, ĸoйтo cлeдвa Дeня нa блaгoдapнocттa в CAЩ, вълнyвa ĸyпyвaчитe, ĸoитo ca в тъpceнe нa нaй-дoбpитe oфepти. Tази американска традиция ce cчитa и зa нaчaлo нa ĸoлeднoтo пaзapyвaнe и с времето и други бизнеси в десетки държави по света са видели подходяща възможност за промоция. В последните няколко години Черен петък е изключително очакван момент и в България.

През 2021 г. радио N-JOY обърна специално внимание на слушателите в седмицата преди същинското голямо пазаруване, като даде ценни съвети как всеки лесно да се подготви за шопинг събитието на годината.  Водещите на радиото старателно представиха стъпките, които предварително можем да предприемем, така че сполучливо да бъдат постигнати набелязаните цели и то на добра цена.

В радиокампанията за Черен петък се включиха нашите партньори от OZONE.bg, които бяха подготвили по нещо интересно и ценно за споделяне за всеки ден от седмицата. Тяхната промоция беше отразена в ефир чрез продуктово позициониране в прайм тайм в сутрешния блок при неповторимия Инспектор N-JOY. Целодневно водещите от различните предавания в програмата акцентираха върху примамливите предложения в подробни включвания на живо. Ефективността на кампанията в ефир беше подсилена и със спонсорски заставки, планирани стратегически за максимално голямо покритие по време на цялата кампания.

При старта на съвместната активност публикувахме новина на сайта на радио N-JOY. Чрез нея, разказвайки историята за Черен петък, елегантно поднесохме информацията за възможностите, които представя OZONE.bg. Кампанията беше отразена в профила на радиото във Facebook, като постът достигна, общ рийч близо 9 хиляди души.

Онлайн платформата подсказа на потребителите предварителни хитри, бързи и практични стъпки за достигане до финалния бутон „купи“. Не е от значение само да се запознаеш с горещите оферти, а да си подготвен за тях и да си заредил кошницата с любимите продукти, преди обявения срок на промоция.

За пореден път в желанието си да бъдем максимално полезни за слушателите си, интегрирахме необходимата и важна информация за клиента в програмното съдържание на радиостанцията. Така по ненатрапчив и естествен за възприятията начин бяхме полезни на рекламодателя, но най-вече на потребителите. С тази колаборация отново нагледно показахме ефективността на радиото и способността на всички екипи на bTV Radio Group (реклама-маркетинг-програма) да създадат пълноценен краен продукт, който да работи в полза на аудиторията.

Ако и вие имате желание да  организираме заедно тематични нестандартни проекти, свържете се с нас на [email protected]