Рекордни продажби с кампания изцяло реализирана в bTV Media Group

Алманаха на Фермата

Реклама

Хитово заглавие

През последният сезон на Фермата bTV Media Group пусна на пазара хитовото заглавие „Алманах: история на българщината“ чрез което влезе в домовете на хиляди българи. Книгата беше част от мисията на Фермата – да обедини българите и да повиши националното самочувствие. Алманаха е изчерпателен и безценен източник на знания за всеки, който иска да пътува назад във времето с желанието да разбере защо и как стигнахме до мястото, където сме днес.

Комуникация

Кампанията включваше множество активности, реализирани изцяло в платформите на bTV Media Group - продуктово позициониране във Фермата и комуникация в социалните профили на предаването под формата на игра и анонс за събития към формата; рекламен спот, излъчен във всички канали на медията, в който популярните водещи Иван и Андрей припознаха изданието, както и допълнителна ПР комуникация в дигиталните и радио платформи на медията. Събитията на Фермата, реализирани в два от големите търговски центрове в страната, на които беше представен Алманахът, привлякоха многохилядна публика, като само в Пловдив посрещнахме над 20 хиляди фенове.

Резултати

Чрез използването на правилните инструменти в кампанията, реализирана в bTV Media Group и паралелната, безупречна дистрибуция на книгата, в рамките на месец и половина „Алманах. История на българщината“ оглави класациите на всички книжарници в страната и влиза в Топ 5 на най-продаваните книги на 2019-та. Положителните отзиви на читателите са най-високата оценка за изданието.

Контакти:

bTV Media Group
Отдел “Продажби”
София 1463
пл. България, 1
НДК, Административна сграда, ет. 11
Тел. (+359) 2 9176 800
Тел. (+359) 2 9156 564
Факс: (+359) 2 9176 886
e-mail: [email protected]