С Lidl можеш да имаш всичко необходимо за трапезата, a и не само!

"Фермата" демонстрира богатството от избор в продуктите от Lidl

Реклама

Продуктовата интеграция на Lidl във „Фермата“ 7, бе естествено продължение от дългогодишното ни партньорство с бранда.

Съдържанието на формата предполага участниците да влязат в ролята на истински фермери, които да съумеят да изградят собствено работещо стопанство и подсигурят основни суровини за ежедневното си прехранване. Голяма част от тези хора имат съвсем различен бит в реалния си живот, което прави мисията им много по-предизвикателна за самите тях. В тези условия, присъствието на Lidl се открои не само като комуникация, но и създаде много положителна нагласа сред самите участници, защото именно чрез тази продуктова интеграция, те имаха възможност да си набавят суровини, които няма как да си подсигурят сами.

Присъствието на Lidl бе развито в две основни линии, част от елементите на формата.

Първата бе чрез специален куиз за провизии, който се провеждаше веднъж всяка седмица. В него традиционно бяха заложени въпроси от българската история и култура. Механиката на самия куиз бе такава, че правилният отговор на определен брой въпроси даваше възможност на участниците да спечелят провизии от Lidl, съответно в различни хранителни категории – от базови продукти, свежи плодове и зеленчуци до луксозни, гурме стоки. Самото присъствие се  реализира чрез визуализация, споменаване и последващата употреба на продукти, предлагани от Lidl. В посочения за куиз ден от седмицата, участниците заедно с един от двамата водещи, заставаха пред предварително изработения за целите на интеграцията щанд на Lidl, зареден с всички необходими продукти по категории. В края на самия куиз, на база брой верни отговори, фермерите имаха възможност да приберат със себе си между една и три препълнени с провизии щайги, с които да улеснят ежедневието си по отношение на един от най-важните елементи – прехраната.

Наред с куиза за провизии, Lidl присъства и в един от най-зрелищните и важни етапи от формата – седмичните дуели. В края на всяка седмица, по правило след дуел, един от фермерите напуска формата завинаги, а победителят получава званието Фермер на седмицата. Присъствието на Lidl в този сегмент от формата разглеждаме по-скоро като комплимент към спечелилия в дуела участник, който получава специална кошница с отбрани продукти от собствени марки на Lidl в категориите – луксозни.

В дигитална среда Lidl беше представен с 360-градусовия LIVE Stream на финала на „Фермата“.

Чрез специален 3D cut-in, в единствения за българското дигитално пространство триизмерен рекламен формат, Lidl получи пълно представяне по време на целия финал на шоуто.

Комуникацията на клиента за целия период на „Фермата“ бе подсилена в дигитална среда с брандиране на сайта на шоуто и half page, един от форматите с най-високи CTR (click-through-ratio) в портфолиото на bWeb.

В резултат на съвместните усилия и гласувано доверие, осъществихме успешно продуктовата интеграция, целяща да покаже богатото разнообразие и голям избор от предлагани стоки в Lidl. 

Клиент:  LIDL

Агенция: PHD

Период на провеждане на кампанията:

11.09 – 17.12.2021

Формат: Фермата 7