SDI Спартакиада в “Ергенът” – спортно спонсорство реализиранo в риалити формат

Спортен хъс по пътя към любовта – как един бранд помогна на дамите

Реклама

„Ергенът“ е формат с изцяло премиум характер, който дава възможности на брандовете да се заявят категорично чрез различните риалити сегменти и да се позиционират ефективно в прайм тайм чрез директна експозиция.

Един от елементите във формата са различните предизвикателства, през които кандидатките трябва да преминат в съревнование помежду си за сърцето на Ергена. Те са свързани с физическа активност и по-нетипични за нежния пол спортни и екстремни дейности.

Именно тук видяхме потенциал за нестандартна имиджова интеграция на SDI.

Планирани бяха 3 спортни предизвикателства в няколко отделни епизпда, по време на които дамите трябваше да докажат и покажат физически и стратегически качества. По този начин, всяка една от тях заявява пред Ергена собствената си амбиция, пречупена през призмата на спортния хъс и способността за екипна работа. Нарекохме поредицата от спортни срещи по баскетбол, водна топка и футбол - SDI Спартакиада, което осигури ексклузивно, имиджово присъствие на марката, а брандираните спортни екипи и банер осъществиха идеята за спонсор на спортно събитие в рамките на риалити формата. 

Видео от едно от запомнящите се предизвикателства може да видите тук.